Sessió Informativa del postgrau en Design Studies Identity & Development. Barcelona, Beijing & Others Critical Territories

El dimecres 13-04-2016, a les 18:00, tindrà lloc a l'ETSAB - Escola Tècnica Superior d'Arquitectura de Barcelona (Av. Diagonal 649-651, Barcelona) una sessió informativa del postgrau en Design Studies Identity & Development. Barcelona, Beijing & Others Critical Territories. En aquesta sessió, també s'informarà sobre els programes d'oferta modular d'aquest programa.La sessió està indicada per a totes aquelles persones que desitgin conèixer els detalls del programa i la seva oferta modular i vulguin aclarir dubtes.

Per confirmar l'assistència és necessari emplenar el formulari "Hi vull assistir" que trobaràs al final d'aquestes línies.

INFORMACIÓ GENERAL

Data: