III Workshop on R&D Management (RDMGT2016)

El proper dimecres 25 de maig de 2016, a les 18.30h, tindrà lloc al Palau Macaya (Passeig de Sant Joan 108, Barcelona) el III Workshop on R&D Management.

La ciència i les idees innovadores necessiten d’una gestió excel·lent per obtenir els fons necessaris per dur-la a terme, així com per a gestionar els recursos obtinguts i assolir l’impacte desitjat.

En temps on l’Investigació i Innovació Responsables (RRI) són una premissa de qualsevol activitat de recerca, assolir models de gestió amb alts estàndards internacionals, és un requisit previ a la posada en marxa de qualsevol projecte.  L’excel·lència científica i tècnica ja no són suficients per a garantir l’èxit d’una proposta o d’un projecte, especialment en entorns d’alta complexitat: internacionals, multiinstitucionals i transdisciplinars.

El III Workshop en R&D Management, organitzat per la UPC School i els participants en el seu postgrau en R&D Management, presentarà experiències en bones pràctiques internacionals en la gestió professional de la recerca, per aprendre com optimitzar l’activitat d’un centre o grup de recerca, tan en el sector privat com en l’entorn públic.

El Workshop té com a objectiu presentar i debatre sobre aspectes claus en la direcció i la gestió de la R+D. Temes com: la definició i implementació d’una bona estratègia, l’adopció de la metodologia adequada o els aspectes legals, financers, ètics i de comunicació, així com la transferència de tecnologia, formaran part del programa. Totes les ponències, tindran com a base publicacions focalitzades en l’àmbit de la gestió de la R+D, recollides en revistes internacionals.

Aquest Workshop, de caràcter obert i gratuït, està especialment dirigit a gestors i a investigadors, tan de l’àmbit acadèmic com de l’empresa privada, i té com a propòsit convertir-se en un espai de trobada anual dins el sector de la R+D.

Per confirmar l'assistència és necessari emplenar el formulari "HI VULL ASSISTIR" que trobaràs al final d'aquestes línies.

Comitè organitzador:

• Magí Lluch-Ariet / UPC School | Eurecat
  • Pau Balcells-Alegre / ISGlobal
  • Laura Padilla-García / LEITAT

CONSULTA EL PROGRAMA COMPLET DEL III WORKSHOP ON R&D MANAGEMENT (RDMGT2016)

Col·laboradors del III Workshop on R&D Management (RDMGT2016):

CIT UPC    IS Global    Obra Social La Caixa
Formació de temàtica relacionada:

INFORMACIÓ GENERAL

Data: