Sessió Informativa del màster en Sistemes Ferroviaris i Tracció Elèctrica

El dimecres 15-06-2016, a les 18:30, tindrà lloc a l'EPSEVG - Escola Politècnica Superior d'Enginyeria de Vilanova i la Geltrú (Avda. Victor Balaguer, 1 - Edificio VG1) una sessió informativa del màster en Sistemes Ferroviaris i Tracció Elèctrica. En aquesta sessió, també s'informarà sobre els programes d'oferta modular d'aquest programa.La sessió està indicada per a totes aquelles persones que desitgin conèixer els detalls del programa i la seva oferta modular i vulguin aclarir dubtes.

Per confirmar l'assistència és necessari emplenar el formulari "Hi vull assistir" que trobaràs al final d'aquestes línies.
Contacte:
Telèfon: (34) 93 112 08 70