Sessió Informativa del màster en Mecatrònica i del màster en Enertrònica

El dimecres 08-06-2016, a les 18:30, tindrà lloc al Aula Schneider del CITCEA-UPC - Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Industrial de Barcelona (Av. Diagonal 647, Barcelona) una sessió informativa del màster en Mecatrònica i del màster en Enertrònica. En aquesta sessió, també s'informarà sobre els programes d'oferta modular d'aquests programes.La sessió està indicada per a totes aquelles persones que desitgin conèixer els detalls dels programes i la seva oferta modular i vulguin aclarir dubtes.

Per confirmar l'assistència és necessari emplenar el formulari "Hi vull assistir" que trobaràs al final d'aquestes línies.
Contacte:
Telèfon: (34) 93 114 80 23