Sessió Informativa del màster en Enginyeria de Drons

El dimarts 28-06-2016, a les 18:30, tindrà lloc a l'EETAC - Escola d'Enginyeria de Telecomunicació i Aeroespacial de Castelldefels (c/ Esteve Terradas 7, Castelldefels) una sessió informativa del màster en Enginyeria de Drons. En aquesta sessió, també s'informarà sobre els programes d'oferta modular d'aquest programa.La sessió està indicada per a totes aquelles persones que desitgin conèixer els detalls del programa i la seva oferta modular i vulguin aclarir dubtes.

Per confirmar l'assistència és necessari emplenar el formulari "Hi vull assistir" que trobaràs al final d'aquestes línies.

INFORMACIÓ GENERAL

Data: