MY_TECH_SPACE

Entrar
Campus en manteniment
Usuari i/o clau incorrectes
No tens cap entorn actiu
El teu accés ha estat restringit. Consulta amb el departament d'administració
Per problemes tècnics el campus virtual és inaccessible. Estem treballant per solucionar-ho. Disculpa les molèsties.
No tens autorització per fer aquesta crida. Pots consultar a webmaster.fpc@fpc.upc.edu
El nom d'usuari no és un correu electrònic
Has de fer la verificació per comprovar que no ets un robot.
Inici   >  Open Talent  >  Open Talent "ByHours.com: la revolució mobile en un merca...
Data: 29-09-2016
Horari: 18:30 a 20:00
Lloc: Tech Talent Center (Badajoz, 73. Barcelona)

El proper dijous 29 de setembre, a les 18: 30h, tindrà lloc al Tech Talent Center (c/Badajoz 73, Barcelona) l'Open Talent: "ByHours.com: la revolució mobile en un mercat madur", a càrrec de Christian Rodríguez, CEO i fundador de ByHours.com, la primera plataforma online de venda d'estades d'hotel per hores.

Estan els mercats tradicionals realment saturats o hi ha oportunitats per innovar i re-inventar-nos ens fixem en les necessitats actuals dels usuaris? L'experiència de ByHours.com, la primera app internacional que permet reservar hotels de les principals cadenes, en packs de 3, 6 i 12 hores, és l'exemple d'una revolució en un mercat madur, l'hoteler, que ha anat evolucionant cap a noves necessitats.

El ponent

Christian Rodríguez és CEO i fundador de ByHours.com, la primera plataforma de micro-estades i pagament per ús en el sector hoteler, fundada el 2012 i que ja ha començat la seva internacionalització a Europa. ByHours ha estat escollida com una de les 20 millors empreses per treballar a Espanya, segons el rànquing Great Place to Work.

ByHours també ha estat reconeguda amb el premi a la millor aplicació en els eAwards Barcelona 2014, el premi a la millor startup en els eCommerce Awards'14 i millor aplicació turística internacional a The App Tourism Awards 2016 en la categoria Serveis Turístics.

Amb tan sols 32 anys, Christian Rodríguez compta amb una llarga trajectòria emprenedora en què destaca la creació d'Urban Secrets, restaurants "clandestins" a Barcelona, ​​acompanyats d'esdeveniments efímers, projecte pel qual va ser finalista dels Premis Nacionals de Màrqueting 2010 a la categoria de PIMES. L'any 2005, va guanyar els Premis Creatic pel projecte Spotbus, el primer canal audiovisual per a autobusos públics.

Actualment, també és ponent en diferents universitats i mentor de diferents projectes de l'àmbit e-commerce.

Presentació anual dels projectes del màster en Mobile Business & Apps Design

En aquest acte es presentaran també els projectes finals que els alumnes del màster en Mobile Business & Apps Design de la UPC School han realitzat en l'última edició del programa, durant el passat curs acadèmic 2015-2016.

Aquest acte és obert i gratuït. Per assistir a aquest acte és necessari confirmar assistència a través del formulari "HI VULL ASSISTIR" que trobaràs a continuació. Places limitades.