MY_TECH_SPACE

Campus en manteniment
Usuari i/o clau incorrectes
No tens cap entorn actiu
El teu accés ha estat restringit. Consulta amb el departament d'administració
Per problemes tècnics el campus virtual és inaccessible. Estem treballant per solucionar-ho. Disculpa les molèsties.
No tens autorització per fer aquesta crida. Pots consultar a webmaster.fpc@fpc.upc.edu
El nom d'usuari no és un correu electrònic
Has de fer la verificació per comprovar que no ets un robot.
Inici   >  Agenda  >  9è Concurs de Prototips: Digitalització i Automatització ...
Data: Del 09-11-2016 al 31-01-2017

Les tecnologies digitals disruptives estan canviant la forma de produir, comercialitzar i generar valor, com Internet de les Coses (Iot), big data, data anaylitcs, impressió 3D o robòtica.

Siemens
convoca el concurs de Prototips "Industry Automation", el principal objectiu del qual és la implementació de les noves tecnologies en la Indústria 4.0. Si ets estudiant de FP o Universitat i treballes amb els seus autòmats, aquesta és la teva competició.

Per participar cal enviar una aplicació feta amb la Plataforma d'Enginyeria TIA Portal i, en concret, amb les llicències de Programari STEP 7 Basic v14 o STEP 7 Professional v14, WinCC Advanced v14 i/o Startdrive v14. L'aplicació ha d'estar operativa el 31 març 2017.

Mitjançant el concurs, es busca promoure la innovació i la competitivitat entre els alumnes universitaris i de formació professional.

Més informació:

Concurs de Prototips: Digitalització i Automatització Indústria 4.0