Intensiu Internacional. L'Espai Públic Verd > Barcelona > Curs de formació contínua > UPC School > Imprimir -

Intensiu Internacional. L'Espai Públic Verd

Curs de formació contínua Presencial.

5a EDICIÓ

Aquest curs de formació contínua es pot cursar independentment o en el marc del màster Landscape Architecture Extended o en el marc del màster Arquitectura del Paisatge.

Els alumnes treballaran sobre un projecte plantejat per el professor convidat, implantat a Barcelona, on aprendran a resoldre problemàtiques concretes relacionades amb els sistemes del verd i de l'aigua.

Objectius

L'objectiu d'aquest taller és presentar la visió personal en la projectació paisatgística d'un professional-professor de reconegut prestigi, en forma de curs intensiu i per tant el repte per l'estudinat es adaptar-se i evolucionar respecte d'una metodologia de treball nova proposada pel resposable. Es vol posar en contacte als alumnes amb contexts professionals internacionals diferents al català i ampliar les visions locals. El tema està subjecte a la proposta del professor convidat, però es relaciona amb els dos primers grans tallers del Màster, Els Sistemes de l'Aigua i Els Sistemes del Verd, que s'imparteix tots dos en paral·lel durant els primers mesos del període lectiu.

A qui va dirigit

El curs s'adreça a joves professionals que mostrin interès pel paisatge, especialment a diplomats en paisatge, titulats superiors universitaris dels camps de l'arquitectura, l'agronomia, la geografia, la biologia, l'enginyeria, etc. i llicenciats interessats en la intervenció en el paisatge.Subsidiàriament també es dirigeix a professionals formats en carreres tècniques que han seguit perfils propis de formació relacionats amb aquest camp (estudis a l'estranger, cursos de postgrau...) sensibilitzats per la intervenció en el paisatge.

Matèries

Intensiu Internacional 1. Entre l'Espai Públic i el Verd
2 ECTS. 25 hores lectives.
Curs Intensiu Internacional 1. Es realitza al llarg d'una setmana. L'objecte d'aquest taller és presentar la visió personal en la projectació paisatgística d'un professional-professor de reconegut prestigi, en forma de curs intensiu. Vol posar en contacte als alumnes amb contexts professionals internacionals diferents al català i ampliar les visions locals. El tema està subjecte a la proposta del professor convidat, però es relaciona amb els dos primers grans tallers del Màster, El Projecte de L'Espai Públic i Els Sistemes del Verd, ja que s'imparteix en paral·lel a aquestes dues assignatures.

Direcció i professorat

Direcció Acadèmica

• Bellmunt Chiva, Jordi
    Arquitecte per l'ETSAB l'any 1980; des de l'any 1982, n'és professor al Departament d'Urbanisme i Ordenació del Territori. Des de l'any 1987, és professor del Màster d'Arquitectura del Paisatge (UPC) i des de l'any 2000, n'és el Director. De l'any 2000 a 2006 director del Graduat Superior en Paisatgisme de la UPC. Forma part del comitè científic de les revistes especialitzades Architettura del Paesaggio, Paisea, PaiseaDos, Paysage, Kore i Paisajismo. És membre del comitè científic de EURAU'08 (Congrés Europeu d'Investigació Arquitectònica i Urbana), "Paisajes 08" i Expopaisaje 2014. Organitza les sis Biennals Europees del Paisatge de Barcelona. Professor convidat en diferents seus universitàries i culturals de tot el món. Exerceix com a arquitecte i paisatgista. Exposa i publica la seva obra a diferents medis especialitzats així com escrits, llibres i articles disciplinars. Ha guanyat importants premis al llarg de la seva trajectòria.

• Landecy, Jean-Michel

Informació general

2 ECTS (25 hores lectives)
Dates de realització
Inici classes:12/12/2016Fi classes:16/12/2016Fi programa: 23/12/2016
Horari
Dilluns  16:00 a 21:00Dimarts  16:00 a 21:00Dimecres  16:00 a 21:00Dijous  16:00 a 21:00Divendres  16:00 a 21:00
Lloc de realització
ETSAB - Escola Tècnica Superior d'Arquitectura de Barcelona
Av. Diagonal, 649. Edifici A
Persona de contacte
Clara Mas Codina

Telèfon: (34) 93 401 64 11
master.paisatge@upc.edu
Titulació
Diploma de formació contínua expedit per la Universitat Politècnica de Catalunya. Per a la seva obtenció és necessari tenir una titulació universitària oficial o bé un títol propi d'universitat equivalent a un grau, diplomatura o llicenciatura. De no ser així, l'alumne/a obtindrà un certificat de superació del programa expedit per la Fundació Politècnica de Catalunya.

En el cas de disposar d'una titulació estrangera consulta aquí.
Campus virtual
L'alumnat d'aquest Curs de formació contínua tindrà accés al campus virtual My_Tech_Space, una eficaç plataforma de treball i comunicació entre l'alumnat, el professorat, la direcció i la coordinació del curs. My_Tech_Space permet obtenir la documentació de cada sessió formativa abans de l'inici, treballar en equip, fer consultes als professors, visualitzar les notes...
Borsa de treball
Des del campus virtual My_Tech_Space l'alumnat podrà visualitzar les ofertes de treball del seu àmbit de coneixement i presentar la seva candidatura confidencialment. La Borsa de treball de la UPC School of Professional & Executive Development té un volum anual de centenars d'ofertes de treball, entre contractes laborals i convenis de col·laboració en pràctiques.
Import de la matrícula
300 €
L'import total de la matrícula s'ha de pagar abans de l'inici d'aquest Curs de formació contínua.
Consulta a l'apartat Descomptes, préstecs i ajuts les possibilitats de finançament en condicions avantatjoses.

Existeix la possibilitat de realitzar una aportació voluntària de 5€ addicionals en el moment de formalitzar la matrícula. Aquesta donació, que forma part de la Campanya 0,7% de la UPC, es destinarà a accions de cooperació a països en vies de desenvolupament.

Idioma d'impartició
Espanyol / Anglès