Executive en Lean Supply Chain Management. Direcció d'Operacions i Logística

16a EDICIÓ
Propera edició
Octubre de 2017
60 ECTS (385 hores lectives)
Divendres  16:00 a 21:00Dissabte  09:00 a 14:00
Es realitzaran al voltant de 6 sessions els dijous a la tarda.
Les visites es faran a l'horari pactat amb les empreses.
Lloc de realització
Tech Talent Center
C/ de Badajoz, 73-77
mapa i accessos
Telèfon: (34) 93 114 68 05
Titulació
Títol de màster expedit per la Universitat Politècnica de Catalunya. Per a la seva obtenció és necessari tenir una titulació universitària oficial o bé un títol propi d'universitat equivalent a un grau, diplomatura o llicenciatura. De no ser així, l'alumne/a obtindrà un certificat de superació del programa expedit per la Fundació Politècnica de Catalunya.
L'Institut Lean Management d'Espanya reconeix la formació realitzada al Màster Executive en Supply Chain Management. Direcció d'Operacions i Logística Integral en un entorn Lean Management. Els alumnes que superin el màster y estiguin interessats en l'obtenció de la Certificació de Lean Supply Chain Management expedida per l'Institut Lean Management, simplement hauran d'acreditar la formació realitzada amb el propi títol de màster, realitzar la inscripció a la web de l'institut, i lliurar un projecte, mitjançant un A3, que serà avaluat per l'Institut Lean Management.

En el cas de disposar d'una titulació estrangera consulta aquí.
Campus virtual
L'alumnat d'aquest Màster tindrà accés al campus virtual My_Tech_Space, una eficaç plataforma de treball i comunicació entre l'alumnat, el professorat, la direcció i la coordinació del curs. My_Tech_Space permet obtenir la documentació de cada sessió formativa abans de l'inici, treballar en equip, fer consultes als professors, visualitzar les notes...
Borsa de treball
Des del campus virtual My_Tech_Space l'alumnat podrà visualitzar les ofertes de treball del seu àmbit de coneixement i presentar la seva candidatura confidencialment. La Borsa de treball de la UPC School of Professional & Executive Development té un volum anual de centenars d'ofertes de treball, entre contractes laborals i convenis de col·laboració en pràctiques.
Import de la matrícula
Consulta a l'apartat Descomptes, préstecs i ajuts les possibilitats de finançament en condicions avantatjoses.

Existeix la possibilitat de realitzar una aportació voluntària de 5€ addicionals en el moment de formalitzar la matrícula. Aquesta donació, que forma part de la Campanya 0,7% de la UPC, es destinarà a accions de cooperació a països en vies de desenvolupament.

Idioma d'impartició
Espanyol
Pagament de la matrícula
La matrícula es pot pagar:
- En un únic pagament abans del termini establert a la carta d'admissió del programa.
- En dos terminis, és a dir, fraccionant el pagament:
  • El 60% de l'import total s'ha d'abonar en el termini establert a la carta d'admissió del programa
  • El 40% restant es pot abonar, com a màxim, fins passats 90 dies des de la data d'inici del programa
Sol·licita informació

INFORMACIÓ EDICIÓ 2016-17