Smart Mobility: Sistemes Intel·ligents de Transport

Postgrau Presencial.

Informació general

5a EDICIÓ
30 ECTS (220 hores lectives)
Dates de realització
Inici classes:10/02/2017Fi classes:24/02/2018Fi programa: 24/05/2018
Divendres  15:00 a 22:00Dissabte  09:00 a 14:30
El format del postgrau permet la conciliació  de l'agenda personal i professional del l'alumne . Les classes presencials es realitzen cada tres setmanes.
Lloc de realització
Tech Talent Center
C/ de Badajoz, 73-77
mapa i accessos
Telèfon: (34) 93 114 68 05
Titulació
Diploma de postgrau expedit per la Universitat Politècnica de Catalunya. Per a la seva obtenció és necessari tenir una titulació universitària oficial o bé un títol propi d'universitat equivalent a un grau, diplomatura o llicenciatura. De no ser així, l'alumne/a obtindrà un certificat de superació del programa expedit per la Fundació Politècnica de Catalunya.

En el cas de disposar d'una titulació estrangera consulta aquí.
Campus virtual
L'alumnat d'aquest Postgrau tindrà accés al campus virtual My_Tech_Space, una eficaç plataforma de treball i comunicació entre l'alumnat, el professorat, la direcció i la coordinació del curs. My_Tech_Space permet obtenir la documentació de cada sessió formativa abans de l'inici, treballar en equip, fer consultes als professors, visualitzar les notes...
Borsa de treball
Des del campus virtual My_Tech_Space l'alumnat podrà visualitzar les ofertes de treball del seu àmbit de coneixement i presentar la seva candidatura confidencialment. La Borsa de treball de la UPC School of Professional & Executive Development té un volum anual de centenars d'ofertes de treball, entre contractes laborals i convenis de col·laboració en pràctiques.
Import de la matrícula
L'import total de la matrícula s'ha de pagar abans de l'inici d'aquest Postgrau.
Consulta a l'apartat Descomptes, préstecs i ajuts les possibilitats de finançament en condicions avantatjoses.

Existeix la possibilitat de realitzar una aportació voluntària de 5€ addicionals en el moment de formalitzar la matrícula. Aquesta donació, que forma part de la Campanya 0,7% de la UPC, es destinarà a accions de cooperació a països en vies de desenvolupament.

Idioma d'impartició
Espanyol
Pagament de la matrícula
La matrícula es pot pagar:
- En un únic pagament abans del termini establert a la carta d'admissió del programa.
- En dos terminis, és a dir, fraccionant el pagament:
  • El 60% de l'import total s'ha d'abonar en el termini establert a la carta d'admissió del programa
  • El 40% restant es pot abonar, com a màxim, 10 dies abans de la data d'inici del programa
ENTREVISTA PERSONALITZADA
Si vols, pots sol·licitar una entrevista individual (presencial/online) amb la Direcció Acadèmica  per aclarir dubtes o ampliar informació del programa. Consulta'ns !
Sessions informatives
Inicia la preinscripció
Sol·licita informació

Crèdits:
(220 hores lectives)

Dates de realització:
Inici classes:10/02/2017 Fi classes:24/02/2018Fi programa: 24/05/2018
Horari:
Divendres  15:00 a 22:00Dissabte  09:00 a 14:30
Lloc de realització:
Tech Talent Center
C/ de Badajoz, 73-77
mapa i accessos

Import de la matrícula:

Idioma d'impartició:
Espanyol

Inscripció oberta fins l'inici del curs o fins l'exhauriment de places.

Descarregar en PDF | 666,63 kB
Imprimeix tot el curs