Executive en Lean Supply Chain Management. Direcció d'Operacions i Logística

Màster Presencial.

16a EDICIÓ

La logística integral ha anat englobant les funcions tradicionals de l'empresa (fabricació, distribució, operacions, aprovisionament, planificació) en una única unitat de gestió que, a la vegada, ha anat assumint les noves tendències com el lean thinking o el risk management ampliant el seu àmbit d'actuació fins a englobar tota la cadena de valor entre client i proveïdor. Aquesta gestió integrada de la cadena de valor entre proveïdors i clients és el què avui en día s'anomena supply chain management i va un pas més enllà del concepte tradicional de la logística ja que, a més del fluxe de materials fa referència a la integració de negocis que proporcionen valor al consumidor.

Aquest màster té la vocació de ser un product exclusiu, un referent per tots aquells professionals que vulguin millorar la seva carrera en els àmbits de la logística, la gestió d'operacions, la distribució i, en general en qualsevol aspecte relacionat amb el disseny i la gestió de la cadena d'aprovisionament. El quadre docent, de perfil eminentment professional, està format principalment per alts directius d'empreses del sector logístic i productiu, complementat amb les aportacions de les més importants universitats europees en l'àmbit de la logística (com la Universitat de Cranfield) o de centres de formació especialitzats (com l'Escola Europea de Short Sea Shipping). Aquest fet, unit a la diversitat del perfil dels participants, en general professionals amb experiència o formació en la cadena de subministrament, fan que el networking sigui un element destacat en el màster.

El programa, amb una marcada visió internacional, ha estat des dels seus inicis en constant actualització seguint en la seva evolució els canvis i tendències del sector logístic i de la direcció d'operacions. Anualment es revisen els continguts del curs en base als suggeriments del Consell Assessor del màster, format per executius de les principals empreses del sector, per adaptar-los a les necessitats reals de les empreses i del mercat.

Dissenyat com un Golden o Premium product d'alt nivell en la formació superior en supply chain management, incorpora un ampli mix de recursos formatius: ponències impartides per alts directius amb una extensa experiència professional, casos pràctics, visites a empreses, projecte final de màster desenvolupat en el marc d'una companyia real i dirigit per un dels seus directius, curs creuer a bord d'un vaixell, etc.

L’Autoritat Portuària de Barcelona, amb l’objectiu d’impulsar una formació d’excel·lència en l’àmbit portuari, i en el marc de l’acord de col·laboració establert amb la UPC School, presenta un programa d’ajuts de formació per cursar aquest màster durant el curs acadèmic 2016/17. A la vegada, el Màster es compromet amb el teixit empresarial i ofereix la possibilitat d'obtenir ajuts a la matrícula per a professionals en actiu. Consulta’ns.

Objectius

• Qüestionar els sistemes actuals d'organització i gestió de la cadena logística.
  • Analitzar, orientar i definir estratègicament la cadena logística global en els diferents sectors, implementant i adaptant noves tecnologies per a potenciar els serveis logístics de l'empresa.
  • Dissenyar i implementar nous sistemes i metodologies per a millorar la gestió de les relacions entre els proveïdors, empreses, operadors i clients finals.
  • Gestionar eficaçment els equips humans que han de col.laborar en el canvi cultural que representa la implantació d'una estratègia integrada de la Supply Chain Management.

A qui va dirigit

• Professionals amb funcions directives de gestió o amb potencial directiu.
  • Responsables de departament i tècnics de les àrees de logística (compres, aprovisionament, fabricació, transport, emmagatzematge, distribució) d'empreses industrials i de serveis.
  • Professionals d'operadors logístics i transportistes.
  • Professionals amb titulació universitària d'altres sectors que desitgin desenvolupar o reconvertir la seva carrera professional en el món de la Supply Chain Management i la logística.

Inicia la preinscripció
Sol·licita informació

Crèdits:
(385 hores lectives)

Dates de realització:
Data d'inici:14/10/2016 Data de fi:13/10/2017
Horari:
Divendres  16:00 a 21:00Dissabte  09:00 a 14:00
Lloc de realització:
Tech Talent Center
C/ de Badajoz, 73-77
mapa i accessos

Import de la matrícula:

Idioma d'impartició:
Espanyol

Inscripció oberta fins l'inici del curs o fins l'exhauriment de places.

Imprimeix tot el curs