Dret i Negoci Marítim i Gestió Portuària (Shipping Business)

Màster Presencial.

19a EDICIÓ
En breu publicarem la informació actualitzada de la nova edició d'aquest programa.

Des de els seus inicis, el transport marítim ha estat i continua sent un transport globalitzat, i un dels motors de desenvolupament econòmic internacional, ja que el 90% del comerç mundial de mercaderies es realitza per via marítima, a més a més de que gran part de les matèries primeres i determinats productes elaborats només es poden transportar d'aquesta manera.

Hi han més de 50.000 bucs mercants dedicats al comerç internacional, que transporten tot tipus de mercaderies. La flota mercant mundial es troba registrada en més de 150 Estats. L'activitat y negoci marítim, té gran importància com a sector generador de llocs de feina. Això és degut als diferents sectors que hi incideixen, com el comerç exterior, importadors, les assegurances, els consignataris i agent de duanes, els despatxos jurídics, l'àmbit logístic, les empreses navieres i els ports,  així com el transport marítim.

Espanya, amb 7.880 km. de costa, una posició geogràfica estratègica i porta d'entrada a la UE, ha de potenciar la seva activitat marítima. Per aquest motiu, necessita comptar amb excel·lents professionals i directius que tinguin una vocació marcadament internacional.

Aquest Màster és un punt de referència per a tots aquells professionals que vulguin desenvolupar la seva carrera als àmbits del negoci i dret marítim i la gestió portuària.  Per a aconseguir-ho, el curs compta amb la participació de prestigiosos professionals del sector marítim que traslladaran als alumnes les seves experiències,la col·laboració de centres com , l'Escola Europea de Short Sea Shipping, visites tècniques a empreses i institucions i un viatge d'estudis a Londres, seu mundial del negoci marítim. La qualitat del contingut del programa, l'excel·lència del professorat i les activitats complementàrias permetran als participants pendre contacte directe i de manera privilegiada amb la situació real del sector. El màster compta amb un prestigi entre en el sector empresarial gràcies a la qualitat de la formació i la seva llarga trajectòria.

Actes relacionats Actes relacionats :

Objectius

Proporcionar als participants una especialització jurídica en l'àrea del dret marítim completada amb una formació sobre el negoci marítim i portuari adreçada a professionals que desenvolupen la seva activitat dintre del sector marítim o desitgin iniciar-se en aquest.

A qui va dirigit

El programa va adreçat a professionals amb més de 5 anys d'experiència en el sector marítim-portuari i que desitgin millorar el seu perfil professional.

El màster també s'adreça a titulats i estudiants d'últims cursos en diversos àmbits:

- Nàutic- Marítim- Portuari: Enginyer Naval, Enginyer Tècnic Naval. Llicenciats en Nàutica i Transport Marítim i en Màquines Navals. Diplomats en Navegació Marítima y en Màquines Navals.
- Dret i Economia: Llicenciats en Dret, ADE, Economia, Empresarials, etc.
- Enginyeria o llicenciatures científic tècniques: Enginyer de Camins, Canals i Ports. Enginyers d'altres especialitats.

Sol·licita informació

INFORMACIÓ EDICIÓ 2016-17

Propera edició:
Octubre de 2017

Crèdits:
(515 hores lectives)

Horari:
Dilluns  18:00 a 22:00Dimarts  18:00 a 22:00Dimecres  18:00 a 22:00Dijous  18:00 a 22:00Divendres  17:00 a 21:00Dissabte  10:00 a 14:30
Lloc de realització:
Facultat de Nàutica de Barcelona (FNB)
Pla de Palau, 18

Import de la matrícula: