Organització i Enginyeria de la Producció i Direcció de Plantes Industrials

Places exhaurides

Màster Presencial.

24a EDICIÓ
Aquest curs té les places exhaurides. Obert un segon grup per al curs 2016-17 +info

En un món cada vegada més globalitzat, on les empreses han de competir amb altres països que ofereixen costos de producció més baixos, és molt important treballar de forma eficient i competitiva. Per aconseguir aquest objectiu, les companyies han d'adoptar les tendències més avançades que els permetin un alt nivell d'eficiència.

En l'actualitat, la indústria de l'automòbil lidera aquestes tendències amb una gestió avançada i eficaç, i els seus mètodes de gestió es poden aplicar a altres sectors empresarials.

El Màster en Organització i Enginyeria de la Producció i Direcció de Plantes Industrials (Engiplant) treballa tots aquests aspectes que han de donar valor econòmic a l'empresa, i tracta aspectes relacionats amb l'enginyeria i de gestió dels processos fabrils, de la planificació de la producció i de les necessitats de materials i recursos, del disseny de plantes industrials i de la implantació de sistemes productius. Tot això, relacionat amb aspectes de gestió: logística, qualitat, manteniment, recursos humans, etc..., amb una dedicació especial a les tendències més avançades, de manera que els participants intervenen activament, treballant en equip i estudiant casos reals que poden haver tingut lloc a les seves pròpies empreses. Una metodologia docent molt completa i enfocada als aspectes pràctics.

El Màster està concebut per aconseguir una formació conceptual i pràctica completa d'acord amb la realitat de l'organització i la gestió industrial. Per això, tant els continguts, com el professorat (experts del món industrial) i la realització del projecte final sobre un cas real són aspectes que avalen l'èxit del programa.

Per tal de fer més àgil el seguiment del curs, en formalitzar la matrícula tots els participants rebran un iPad on podrà descarregar-se tota la documentació del Màster.

Aquest Màster també té edicions de postgrau a València i Pamplona. Consulta'ns més informació.

Actes relacionats Actes relacionats :

• Conèixer els processos clau que composen globalment una empresa.
  • Conèixer les especificitats de les plantes de producció industrial, les seves característiques i problemàtiques.
  • Oferir formació teòrica i pràctica en l'organització i la gestió eficient i competitiva de les operacions de les empreses industrials, d'acord amb les tendències més avançades.
  • Oferir participació directa de l'alumnat en activitats de treball en equip, en la utilització de paquets informàtics, en el disseny i la presa de decisions amb simuladors, en la resolució de casos pràctics i en la realització del projecte final del programa.
  • Assolir els coneixements de com implantar un sistema productiu òptim des del punt de vista de l'eficiència i la competitivitat, per no perdre el tren del futur.

A qui va dirigit

• Titulats de grau universitari i llicenciats amb titulació superior, amb validesa a efectes oficials.
  • Titulats de diplomatura o de primer cicle si provenen d'estudis de caràcter tècnic (enginyeries o similars) o d'Administració i Direcció d'Empreses.
  • Persones amb títols homologables d'universitats estrangeres.

Crèdits:
(405 hores lectives)