Gestió Integrada de Prevenció, Medi Ambient i Qualitat

Màster Semipresencial.

El Màster de Gestió Integrada de Prevenció, Medi Ambient i Qualitat és un programa avalat per la Qualitat docent de la Universitat Politècnica de Catalunya, que des del seu compromís de contribució al progrés de la societat impulsa la formació adaptada a les noves necessitats empresarials.

Actualment, les empreses que persegueixen l'èxit de gestionar eficaçment la qualitat, el control mediambiental i la prevenció de riscos laborals, tant per a ser competitives com per satisfer els requisits reglamentaris i les demandes cada vegada més exigents dels seus principals destinataris: els clients, la societat i els treballadors respectivament. La coincidència en nombrosos requisits dels tres sistemes ha originat en les empreses la doble necessitat de, per una banda crear una nova línia estratègica integrant-los per aconseguir major eficiència i eficàcia, i d'altra la de disposar de professionals capacitats per a això.

Pel seu caràcter flexible facilita l'accés a la informació les 24 hores i permet la consulta permanent als professors els 365 dies de l'any; l'avaluació contínua del mateix permet l'aprehensió de coneixements de manera fluïda, possibilitant que l'estudiant planifiqui al seu propi ritme els objectius a curt termini que li permetin harmonitzar el treball i l'estudi.

Per a les empreses és una excel·lent oportunitat d'invertir en el seu futur, ja que facilita que els seus millors professionals compaginen l'activitat laboral amb la posada al dia de coneixements imprescindibles actualment per incrementar el valor de l'organització i donar resposta als reptes i necessitats d'un mercat cada vegada més competitiu i canviant.

Objectius

El programa està dirigit a aquells professionals que volen dedicar la seva vida professional a les activitats relacionades amb gestionar eficaçment la qualitat, el control mediambiental i la prevenció de riscos laborals, així com a les que ja estiguin actuant en aquest camp i desitgen dotar-se d'una formació més completa i profunda. Per a les empreses és una excel·lent oportunitat d'invertir en el seu futur, ja que facilita que els seus millors professionals compaginen l'activitat laboral amb la posada al dia de coneixements imprescindibles actualment per incrementar el valor de l'organització i donar resposta als reptes i necessitats d'un mercat cada vegada més competitiu i canviant pel que fa a la gestió integrada, la qualitat i el medi ambient.

A qui va dirigit

El programa està dirigit a aquells professionals i empreses que volen obtenir la seva certificació com a tècnic de nivell superior en matèria de PRL i dedicar la seva vida professional a les activitats relacionades amb gestionar eficaçment la Prevenció de riscos laborals, la Qualitat i la gestió mediambiental, així com aquells professionals que ja estiguin actuant en aquest camp i desitgen dotar-se d'una formació més completa i profunda

Inicia la preinscripció
Sol·licita informació

Crèdits:
(340 hores lectives)

Dates de realització:
Inici classes:17/02/2017 Fi classes:09/09/2017Fi programa: 16/12/2017
Horari:
Divendres  16:00 a 21:00Dissabte  09:00 a 14:00
Lloc de realització:
Facultat de Matemàtiques i Estadística (FME)
C/ Pau Gargallo, 5. Edifici U.

Import de la matrícula:

Idioma d'impartició:
Espanyol

Inscripció oberta fins l'inici del curs o fins l'exhauriment de places.

Imprimeix tot el curs