iOS App & Web 2.0 Development

Postgrau Presencial.

3a EDICIÓ

Aquest postgrau es pot cursar independentment o en el marc del màster Mobile Business & Apps Design.

La mobilitat és clau en els nostres dies: disposar de dades, aplicacions i dispositius allà on ens trobem es fa indispensable per imaginar el present i el futur més immediat. En el món actual, on existeixen quatre vegades més dispositius mòbils que ordinadors, milers d'empreses en tot el món es preparen per assumir el repte de la mobilitat total. Sense anar més lluny, al darrer Mobile World Congress a Barcelona, 1.500 empreses van exhibir les seves innovacions en aquest àmbit en què s'obren infinites oportunitats de negoci.

Segons Boston Consulting Group, 2.000 milions de persones utilitzaran el seu smartphone l'any 2015, fet que posa en evidència que les comunicacions mòbils són el futur en majúscules en el món de la comunicació. Pel que fa a les aplicacions mòbils, la seva progressió de descàrrega ja supera el milió al dia. Aquestes dades evidencien una oportunitat sense precedents per aquells programadors i dissenyadors que, conscients de la seva potencialitat, volen créixer en aquest sector estratègic.

Aquest postgrau vol donar resposta a les necessitats professionals en l'àmbit de les comunicacions mòbils des d'una vessant tècnica i de desenvolupament, on els alumnes siguin capaços de dissenyar aplicacions mòbils per iOS App i que, posteriorment, siguin comercialitzables.

Galeria de Projectes

Actes relacionats Actes relacionats :

Objectius

• Comprendre i conèixer l'estat de l'art actual i les perspectives de futur en el context de mobilitat total.
  • Desenvolupar mobile apps amb la tecnologia més puntera en disseny d'aplicacions mòbils per iOS (iPhone i iPad).
  • Dissenyar aplicacions mòbils fent ús de les funcionalitats especifiques dels smartphones (localització, càmara i sensors).
  • Desenvolupar i integrar aplicacions mòbils en les xarxes socials.

A qui va dirigit

• Enginyers tècnics o superiors en Informàtica, Telecomunicacions o Industrials, o bé professionals amb coneixements previs de programació (experiència professional, desenvolupament de mòduls, etc).
  • Professionals que desitgin dedicar-se al disseny i desenvolupament de software per a dispositius mòbils com els mòbils 3G, iPhone o iPad.

Inicia la preinscripció
Sol·licita informació

Crèdits:
(168 hores lectives)

Dates de realització:
Data d'inici:12/01/2017 Data de fi:28/09/2017
Horari:
Dilluns  18:30 a 21:30Dimecres  18:30 a 21:30Dijous  18:30 a 21:30
Lloc de realització:
Tech Talent Center
C/ de Badajoz, 73-77
mapa i accessos

Import de la matrícula:

Idioma d'impartició:
Espanyol

Inscripció oberta fins l'inici del curs o fins l'exhauriment de places.

Descarregar en PDF | 823,92 kB
Imprimeix tot el curs