Programes de Millora Lean Six Sigma. Nivell Black Belt

Postgrau Presencial.

17a EDICIÓ

Six Sigma és una estratègia de millora, una eina que té per objectiu fer que les empreses siguin més eficients i competitives. Es basa en una organització amb responsabilitats ben definides, el seguiment d'unes etapes que asseguren que no s'oblidarà res important i en l'ús de dades convenientment recollides i analitzades- per a la presa de decisions.

Aquest curs està estructurat per proporcionar als seus participants les capacitats i habilitats necessàries per liderar equips de millora. Això s'aconsegueix a través d'una formació-acció basada en l'èmfasi en els conceptes, la utilització de programari especialitzat (Minitab, del qual els participants reben una llicència d'ús d'un any) i el desenvolupament d'un projecte de millora.

El perfil dels participants és molt divers, tant des del punt de vista de la formació prèvia (enginyers, farmacèutics, biòlegs, economistes, psicòlegs, metges ...) com del càrrec que ocupen en l'organització. També és molt variat el tipus d'organitzacions de procedència, estenent-se a pràcticament tots els sectors, mides i estats d'implantació d'alguna metodologia de millora: des de les que tenen un sistema avançat funcionant correctament, fins a les que estan començant a plantejar-se la seva implantació, sense oblidar les que volen revitalitzar-lo.

• Identificar oportunitats de millora.
  • Liderar i assessorar equips que estiguin treballant en projectes de millora d'alt impacte.
  • Identificar en quines situacions és convenient aplicar cada una de les tècniques disponibles i aplicar-les amb èxit.
  • Formar nous formadors. Difondre i ensenyar els conceptes, les actituts i les eines apreses en el curs.

A qui va dirigit

• Professionals que desitgin augmentar la seva capacitació per dirigir projectes de millora.

Sessions informatives
Inicia la preinscripció
Sol·licita informació

Crèdits:
(120 hores lectives)

Dates de realització:
Inici classes:24/02/2017 Fi classes:20/05/2017Fi programa: 30/09/2017
Horari:
Divendres  16:00 a 21:30Dissabte  09:30 a 14:00
Lloc de realització:
ETSEIB - Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Industrial de Barcelona
Av. Diagonal, 647

Import de la matrícula:

Idioma d'impartició:
Espanyol

Inscripció oberta fins l'inici del curs o fins l'exhauriment de places.

Imprimeix tot el curs