Organització i Enginyeria de la Producció i Direcció de Plantes Industrials

Postgrau Presencial.

2a EDICIÓ

En un món cada vegada més globalitzat, on les empreses han de competir amb les d'altres països que ofereixen costos de producció més baixos, és molt important operar de forma eficient i competitiva.

La formació completa en les tècniques que ho permeten és l'objectiu principal del programa de postgrau Organització i Enginyeria de la Producció i Direcció de Plantes Industrials, que aborda en profunditat els aspectes que atorguen valor econòmic de l'empresa per mitjà de l'enginyeria i la gestió dels processos productius. A més, fa èmfasi en les tendències més avançades i actuals en aspectes com ara l'enginyeria de processos, el lean manufacturing, el manteniment productiu total, la cadena de subministrament (supply chain management), així com les relacionades amb la potenciació de les habilitats directives, com és el cas del coaching.

El programa es desenvolupa de manera que els alumnes participen activament, treballant en equip i estudiant casos reals com els que poden haver tingut lloc en les seves pròpies empreses. L'enfocament pràctic del programa, incidint especialment en els aspectes més destacats i avançats, i impartit per experts del món industrial, ajuda i molt a l'alumne a aplicar per el seu compte tot el que ha après. Aquesta ajuda arriba al seu màxim amb la realització tutoritzada del projecte final.

A més, l'alumne d'aquest programa podrà obtenir també una certificat acreditatiu de l'Institut de Lean Management d'Espanya, filial oficial de l'existent en els EE.UU., des d'on es desenvolupà el lean management.

Objectius

• Conèixer els processos clau que composen globalment una empresa industrial i els de producció en particular.
  • Conèixer les especificitats de les plantes de producció industrial, les seves característiques i problemàtiques.
  • Oferir formació teòrica i pràctica en l'organització i la gestió eficient i competitiva de les operacions de les empreses industrials, d'acord amb les tendències més avançades.
  • Oferir participació directa de l'alumnat en activitats de treball en equip, en la realització de casos pràctics, utilització de paquets informàtics i, especialment, la realització del projecte final del programa.
  • Assolir els coneixements de com implantar un sistema productiu òptim des del punt de vista de l'eficiència i la competitivitat, per no perdre el tren del futur.

A qui va dirigit

• Titulats de grau universitari i llicenciats amb titulació superior, amb validesa a efectes oficials.
  • Titulats de diplomatura o de primer cicle si provenen d'estudis de caràcter tècnic (enginyeries o similars) o d'Administració i Direcció d'Empreses.
  • Persones amb títols homologables d'universitats estrangeres.

Inicia la preinscripció
Sol·licita informació

Crèdits:
(175 hores lectives)

Dates de realització:
Inici classes:03/03/2017 Fi classes:08/07/2017Fi programa: 28/07/2017
Horari:
Divendres  16:00 a 21:00Dissabte  09:00 a 14:00
Lloc de realització:
EPSEM - Escola Politècnica Superior d'Enginyeria de Manresa
Av. de les Bases de Manresa, 61-73. Seminari S303
Manresa

Import de la matrícula:

Idioma d'impartició:
Espanyol

Inscripció oberta fins l'inici del curs o fins l'exhauriment de places.

Imprimeix tot el curs