Projecte, Disseny i Càlcul d'Instal·lacions Mecàniques, Elèctriques i Especials

Postgrau Presencial.

21a EDICIÓ
En breu publicarem la informació actualitzada de la nova edició d'aquest programa.

La complexitat dels edificis industrials i comercials actuals dóna la mesura de la importància de projectar i calcular unes instal·lacions que resultin òptimes. Des de les tradicionals instal·lacions de fontaneria, gas, electricitat o enllumenat, fins a les innovadores instal·lacions de seguretat, climatització o energies alternatives, cada vegada més imprescindibles, tenen cabuda en la configuració dels edificis moderns.

El postgrau en Projecte, Disseny i Càlcul d'Instal·lacions Mecàniques, Elèctriques i Especials de la UPC School està pensat per satisfer la demanda d'enginyers , arquitectes o arquitectes tècnics que vulguin especialitzar-se, actualitzar o ampliar els seus coneixements en l'àmbit de les instal·lacions.

En aquest postgrau destaca la participació docent de professionals dels diferents sectors implicats en les instal·lacions: des la climatització, la ventilació, fontaneria, sanejament, energia solar, gas, electricitat fins a d’altres instal·lacions singulars. Un programa ampli i exhaustiu que ofereix una visió global del sector de les instal·lacions en edificis de serveis o industrials.

Els alumnes hauran de realitzar un projecte final sobre climatització, instal·lacions elèctriques i instal·lacions de seguretat i contra incendis amb la tutorització del professor que ha desenvolupat la seva respectiva part durant el programa.

Tot el programa del postgrau s'ha dissenyat per adaptar-lo al nou Codi Tècnic de l'Edificació.

Objectius

• Dissenyar les instal·lacions que es troben en els edificis industrials i de serveis, i de la maquinaria industrial, tant les tradicionals com les més innovadores.
  • Aplicar les normatives vigents (Codi Tècnic de l'edificació, Reglament de baixa tensió, RITE, etc).
  • Fer els càlculs, controls i valoracions per noves instal·lacions industrials a projectar en una empresa.
  • Obtenir una visió global del sector de les instal·lacions en edificis de serveis o industrials.

A qui va dirigit

• Enginyers i Enginyers Tècnics.
  • Arquitectes i Arquitectes Tècnics.
  • Professionals que vulguin especialitzar-se en l'àmbit de les instal·lacions.

Sol·licita informació

INFORMACIÓ EDICIÓ 2016-17