Governança, Risc i Compliment (GRC) de Ciberseguretat

Postgrau Presencial.

En breu publicarem la informació actualitzada de la nova edició d'aquest programa.

INCIBE ofereix un programa de beques per cursar el postgrau. Informa-te'n a través d'aquest enllaç.

L'estratègia de negoci ha d'anar acompanyada d'una correcta Governança de les Tecnologies de la Informació (TI) de l'empresa.

L'aplicació de millors pràctiques i la correcta presa de decisions en l'àmbit de les tecnologies utilitzades, ha de permetre a l'empresa optimitzar el valor de la informació i recolzar els requeriments de negoci.

El govern IT requereix d'una correcta gestió de la seguretat alineada amb els objectius de negoci de cada entitat. El GRC (Govern, risc i compliment) permet delimitar els riscos i garantir el correcte acompliment de les lleis vigents en matèries de confidencialitat, integritat i autenticació de la informació.

L'objectiu del postgrau és preparar a l'alumne per optimitzar el funcionament de diverses àrees d'una organització a través de la gestió del risc legal. El coneixement i l'aplicació de la normativa legal del sector TIC permeten alinear els objectius tècnics amb l'estratègia de negoci de l'empresa.

El postgrau destaca pel seu equip docent, que conforma una excel·lent combinació d'experiència professional pràctica i innovació, dins l'àmbit de la seguretat en les tecnologies, no només des del punt de vista tècnic, sinó també legal i policial. A més comptarem amb les intervencions de ponents a nivell internacional, els quals ens oferiran la seva visió del sector en el present i futur.

Objectius

• Capacitar per gestionar la seguretat d'un departament de serveis de tecnologies de la informació i comunicacions, ciberseguretat d'infraestructures crítiques o per oferir serveis de consultoria i auditoria en una empresa especialitzada.
  • Conèixer els aspectes legals relacionats amb el govern dels sistemes d'informació.
  • Gestionar la seguretat digital d'una entitat, establint les metodologies adequades, dissenyant una arquitectura segons les necessitats de negoci i minimitzant els riscos als que es puguin exposar els diferents actius.
  • Identificar aquells actius crítics d'una entitat i determinar les mesures necessàries per a protegir-los.
  • Capacitat d'anàlisi i gestió de riscos d'una entitat.

A qui va dirigit

• Advocats que vulguin especialitzar-se en delictes informàtics.
  • Enginyers i titulats científic-tècnics interessats en obtenir una titulació reconeguda internacionalment per demostrar els seus coneixements de seguretat informàtica i la seva capacitat per protegir les seves instal·lacions de ciberatacs.

Sol·licita informació

INFORMACIÓ EDICIÓ 2016-17

Propera edició:
Octubre de 2017

Crèdits:
(94 hores lectives)

Horari:
Dilluns  18:30 a 21:30Dimarts  18:30 a 21:30Dijous  18:30 a 21:30
Lloc de realització:
Facultat d'Informàtica de Barcelona (FIB)

Import de la matrícula:

Idioma d'impartició: