Formes d'Anàlisi i Intervenció en el Patrimoni Construït (FAIPAC)

Postgrau Presencial.

22a EDICIÓ

Aquest postgrau es pot cursar independentment o en el marc del màster Restauració de Monuments d'Arquitectura (MRM).

En breu publicarem la informació actualitzada de la nova edició d'aquest programa.

El postgrau Formes d'Anàlisi i Intervenció en el Patrimoni Construït (FAIPAC) vol donar els estris bàsics per tal de formar als futurs tècnics en les tasques relacionades amb el previ anàlisi de la restauració d'elements arquitectònics patrimonials.

Durant vint-i-set anys han passat pels nostres cursos arquitectes, arquitectes tècnics, historiadors, historiadors de l'art, arqueòlegs o restauradors, formant una comunitat de més de 400 egresats europeus i llatinoamericans.

Objectius

•  Preparar tècnics perquè puguin valorar la categoria relativa dels monuments i dels edificis històrics que cal intervenir.
•  Conèixer les patologies i els tractaments adequats dels edificis històrics.

A qui va dirigit

Es recomana experiència o estudis previs vinculats al patrimoni històric, artístic i arquitectònic des del camp de la Història, la Història de l'art i de l'arquitectura, l'Arquitectura, la Enginyeria Civil o la Restauració

Sol·licita informació

INFORMACIÓ EDICIÓ 2016-17