Eines de Gestió d'Identitat, Privacitat i Autenticitat

Curs de formació contínua Presencial.

Aquest curs de formació contínua es pot cursar independentment o en el marc del màster Cybersecurity Management.

Aquest curs proporciona una introducció global, tant tècnica como pràctica als problemes i solucions de gestió d'identitat, integritat i confidencialitat basades en tècniques criptogràfiques modernes. Per aquesta raó, cobreix diferents temes i aborda tant la vessant descriptiva com la pràctica.

La metodologia docent utilitzarà exemples i problemes al llarg del curs, concloent amb uns projectes pràctics en els que s'aplicaran els coneixements adquirits durant el curs. Així, s'aniran introduint progressivament els conceptes, per tal que els estudiants els puguin assimilar fàcilment i finalment adquireixin les competències necessàries per aplicar-los en els problemes reals d'una organització.

Objectius

• Identificar i dimensionar les necessitats d’identificació d’actius i personal d’una organització.
  • Conèixer les característiques tècniques, avantatges i limitacions de les eines de xifrat.
  • Seleccionar les eines de xifrat adequades per protegir una organització de potencials atacs de robatori d’informació o identitat.
  • Conèixer els aspectes tècnics relacionats amb els procediments d’instal·lació, configuració i operació de sistemes de gestió d’identitat, integritat i confidencialitat.
  • Crear i operar una infraestructura de clau pública.
  • Crear i operar una infraestructura per garantir la integritat, autenticitat i disponibilitat de documents electrònics.
  • Conèixer les eines de xifrat integrats en les aplicacions i protocols empleats de forma més comuna a les organitzacions.
  • Integrar eines de gestió i validació d’identitat i autenticitat en entorns productius d’una organització.
  • Conèixer les característiques i limitacions dels sistemes de ciberseguretat.
  • Identificar les mesures necessàries per garantir el correcte funcionament dels sistemes.

A qui va dirigit

• Graduat, Llicenciatura o Enginyeria en Informàtica o Telecomunicacions.
  • Enginyers i titulats científic-tècnics interessats en ampliar els seus coneixements de seguretat informàtica i la seva capacitat per protegir les seves instal·lacions de ciberatacs.
  • Administradors de sistemes informàtics.
  • Membres de les forces i cossos de seguretat de l'Estat.
  • Consultors d'empreses de seguretat informàtica.
  • Consultors d'equips de resposta a incidents de seguretat.
  • Tècnics en infraestructures crítiques.
  • Directors i responsables TI.

Sessions informatives
Inicia la preinscripció
Sol·licita informació

Crèdits:
(33 hores lectives)

Dates de realització:
Data d'inici:gener de 2018 Data de fi:març de 2018
Horari:
Dilluns  18:30 a 21:30Dimarts  18:30 a 21:30Dijous  18:30 a 21:30
Lloc de realització:
Facultat d'Informàtica de Barcelona (FIB)

Import de la matrícula:

Idioma d'impartició:
Espanyol

Inscripció oberta fins l'inici del curs o fins l'exhauriment de places.

Imprimeix tot el curs