Disseny i Càlcul d'Instal·lacions Elèctriques i Especials

Curs de formació contínua Presencial.

16a EDICIÓ

Aquest curs de formació contínua es pot cursar independentment o en el marc del postgrau Projecte, Disseny i Càlcul d'Instal·lacions Mecàniques, Elèctriques i Especials.

La complexitat dels edificis industrials i comercials actuals dóna la mesura de la importància de projectar i calcular unes instal·lacions elèctriques, de seguretat i contra incendis que resultin òptimes. Els alumnes que cursin aquest curs en Disseny i Càlcul d’Instal·lacions Elèctriques i Especials seran capaços de dissenyar i desenvolupar projectes integrals en aquesta temàtica.

Al curs s’imparteixen coneixements sobre enllumenat, grups electrògens i instal·lacions de vapor. També es destina una altra part del curs a l’estudi de les instal·lacions oleohidràuliques. En totes aquestes especialitats, hi ha la participació docent de professionals experts en cadascuna d’aquestes matèries.

Objectius

• L'objectiu principal del programa és capacitar els participants per a realitzar dissenys, càlculs, controls i valoracions de les diferents instal·lacions industrials existents en les empreses, en els camps de l'electricitat, enllumenat, grups electrògens, instal·lacions de vapor o oleohidràuliques.

A qui va dirigit

• Enginyers Tècnics o Superiors.
  • Arquitectes Tècnics o Superiors.
  • Professionals que vulguin especialitzar-se en l`àmbit de les instal·lacions.

Inicia la preinscripció
Sol·licita informació

Crèdits:
(90 hores lectives)

Dates de realització:
Inici classes:14/03/2017 Fi classes:29/06/2017Fi programa: 27/07/2017
Horari:
Dimarts  18:00 a 21:00Dijous  18:00 a 21:00
Lloc de realització:
UPC Campus Terrassa
Ed. CITM
C/ de la Igualtat, 33
Terrassa

Import de la matrícula:

Idioma d'impartició:
Català / Espanyol

Inscripció oberta fins l'inici del curs o fins l'exhauriment de places.

Descarregar en PDF | 602,60 kB
Imprimeix tot el curs