Requeriments de Seguretat Passiva i Homologació de Nous Vehicles

Curs de formació contínua Presencial.

2a EDICIÓ

Aquest curs de formació contínua es pot cursar independentment o en el marc del postgrau CARMAT. Carrosseria i Materials d'Automoció.

En aquest curs volem que l'alumne conegui els assajos i sistemes que s'utilitzen per garantir la seguretat de l'automòbil tant des del punt de vista estructural com de retenció d'ocupants davant diversos tipus d'impacte (frontal, lateral, abast i bolcada), així com en diversos elements o components (seients, sistemes d'ancoratge a vehicle, condicionament interior, dispositius antiencastament, etc). A més a més, oferirem als alumnes una visió de la reglamentació necessària per dur a terme el desenvolupament dels elements de seguretat passiva i de l'automòbil en general.

Les persones que superin aquest curs tidran la capacitat de:
- Entendre la importància de la seguretat passiva dins del desenvolupament de la carrosseria.
- Conèixer els assajos que s'utilitzen durant el desenvolupament del vehicle.
- Conèixer els sistemes de protecció d'ocupants de seguretat passiva.
- Conèixer el conjunt de directives i reglaments en l'àmbit europeu.
- Comprendre de seguir aquests reglaments són importants per assegurar un alt nivell de seguretat i el menor impacte ambiental possible.

A qui va dirigit

Estudiants titulats procedents d'Enginyeria Industrial, Enginyeria de Materials, Enginyeria Química, Llicenciatura en Ciències, o similars, de grau i postgrau.

Professionals amb una provada experiència en el sector de l'automoció.

Inicia la preinscripció
Sol·licita informació

Crèdits:
(40 hores lectives)

Dates de realització:
Data d'inici:24/05/2017 Data de fi:20/06/2017
Horari:
Dilluns  17:30 a 21:30Dimarts  17:30 a 21:30Dimecres  17:30 a 21:30
Lloc de realització:
ETSEIB - Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Industrial de Barcelona
Av. Diagonal, 647

Import de la matrícula:

Idioma d'impartició:
Espanyol

Inscripció oberta fins l'inici del curs o fins l'exhauriment de places.

Imprimeix tot el curs