Intensiu Internacional. L'Espai Públic Verd

Curs de formació contínua Presencial.

5a EDICIÓ

Aquest curs de formació contínua es pot cursar independentment o en el marc del màster Landscape Architecture Extended o en el marc del màster Arquitectura del Paisatge.

Els alumnes treballaran sobre un projecte plantejat per el professor convidat, implantat a Barcelona, on aprendran a resoldre problemàtiques concretes relacionades amb els sistemes del verd i de l'aigua.

Objectius

L'objectiu d'aquest taller és presentar la visió personal en la projectació paisatgística d'un professional-professor de reconegut prestigi, en forma de curs intensiu i per tant el repte per l'estudinat es adaptar-se i evolucionar respecte d'una metodologia de treball nova proposada pel resposable. Es vol posar en contacte als alumnes amb contexts professionals internacionals diferents al català i ampliar les visions locals. El tema està subjecte a la proposta del professor convidat, però es relaciona amb els dos primers grans tallers del Màster, Els Sistemes de l'Aigua i Els Sistemes del Verd, que s'imparteix tots dos en paral·lel durant els primers mesos del període lectiu.

A qui va dirigit

El curs s'adreça a joves professionals que mostrin interès pel paisatge, especialment a diplomats en paisatge, titulats superiors universitaris dels camps de l'arquitectura, l'agronomia, la geografia, la biologia, l'enginyeria, etc. i llicenciats interessats en la intervenció en el paisatge.Subsidiàriament també es dirigeix a professionals formats en carreres tècniques que han seguit perfils propis de formació relacionats amb aquest camp (estudis a l'estranger, cursos de postgrau...) sensibilitzats per la intervenció en el paisatge.

Inicia la preinscripció
Sol·licita informació

Crèdits:
(25 hores lectives)

Dates de realització:
Inici classes:12/12/2016 Fi classes:16/12/2016Fi programa: 23/12/2016
Horari:
Dilluns  16:00 a 21:00Dimarts  16:00 a 21:00Dimecres  16:00 a 21:00Dijous  16:00 a 21:00Divendres  16:00 a 21:00
Lloc de realització:
ETSAB - Escola Tècnica Superior d'Arquitectura de Barcelona
Av. Diagonal, 649. Edifici A

Import de la matrícula:
300 €

Idioma d'impartició:
Espanyol / Anglès

Inscripció oberta fins l'inici del curs o fins l'exhauriment de places.

Imprimeix tot el curs