Manteniment d'Instal·lacions de Producció de Calor, Fred Industrial, Aigua Calenta Sanitària, contra Incendis i Tractament d'Aigües

Curs de formació contínua Presencial.

17a EDICIÓ

Aquest curs de formació contínua es pot cursar independentment o en el marc del postgrau Manteniment d'Equips i Instal·lacions.

El propòsit d'aquest módul és estudiar el manteniment que s'ha de dur a terme, en el conjunt d'instal·lacions industrials que hi ha a les empreses i que el fil conductor és, un fluid.

En conseqüència, es tracten, entre d'altres del manteniment d'equips i instal·lacions de gas, calderes de ACS i vapor, equips frigorífics i instal·lacions de condicionament d'aire, instal·lacions de vapor, d'aigua potable, depuradores i instal·lacions contraincendis.

S'estudien els diferents components, en cada cas, la normativa a aplicar, el diagnòstic i la solució dels diversos problemes que poden presentar-se en cada cas.

Objectius

• Proporcionar als tècnics de manteniment els coneixements globals i necessaris sobre instal·lacions i tècniques industrials, a fi d'evitar les avaries mitjançant controls i diagnòstics adequats.
  • Oferir els mitjans i els coneixements que es necessiten per resoldre avaries de forma ràpida i segura.

A qui va dirigit

-Enginyers tècnics o superiors.

-Tècnics i professionals de la indústria que vulguin especialitzar-se, actualitzar o ampliar els seus coneixements en l'àmbit del manteniment industrial, encara que no tinguin titulació universitaria.

-A persones provinents de la Formació Professional i de Cicles Formatius de Grau Superior.

Inicia la preinscripció
Sol·licita informació

Crèdits:
(48 hores lectives)

Dates de realització:
Data d'inici:15/05/2017 Data de fi:29/06/2017
Horari:
Dimarts  18:00 a 21:00Dijous  18:00 a 21:00
Lloc de realització:
UPC Campus Terrassa
Ed. CITM
C/ de la Igualtat, 33
Terrassa

Import de la matrícula:

Idioma d'impartició:
Català / Espanyol

Inscripció oberta fins l'inici del curs o fins l'exhauriment de places.

Descarregar en PDF | 611,76 kB
Imprimeix tot el curs