Arquitectures Electròniques. Sistemes de Comunicació, Mesura i Control en automòbils

Curs de formació contínua Presencial.

7a EDICIÓ

Aquest curs de formació contínua es pot cursar independentment o en el marc del postgrau Electricitat i Electrònica de l'Automòbil. ELTICA.

Aquest curs es una introducció teòrica y pràctica a les arquitectures electròniques dels sistemes de comunicació, mesura, control en automòbils. Se estudiaràn tant les diferents alternatives de diseny per les arquitectures hardware i software com els sistemes de comunicació (CAN, LIN, MOS) i els protocols de comunicació i diagnòstic sobre els que s'aplicaràn. També s'estudiaràn els sistemes automàtics de test comúnment utilitzades en automoció.

Les persones que superin aquest curs seràn capaços de:

2.1. Conoixer els principals protocols de comunicació digital de dades en automoció.
2.2. Especificar, triar i evaluar la mitllor arquitectura per el diseny d'un sistema automàtic de test en aplicacions d'automoció.
2.3. Comprendre el principi de funcionament, ventatges i limitacions, d' aquets sistemes de mesura y control.
2.4. Gestionar i analitzar les mesures obtingudes amb els sistemes automàtics de mesura.
2.5. Treballar amb les eines de diseny, hardware i software, necessàries per implementar un sistema automàtic de prova, per la caracterització de sistemes analògics (elèctrics i electrònics) i de comunicació digital (bus CAN, LIN, MOS).

El curs està orientat a transmitir el coneixement dels fonaaments que permitan comprendre les sol.lucions tecnològiques actuals y futures, i al desenvolupament pràctic d'un sistema automàtic de prova en automoció.

A qui va dirigit

Perfil tecno-científic

Inicia la preinscripció
Sol·licita informació

Crèdits:
(46 hores lectives)

Dates de realització:
Data d'inici:13/03/2017 Data de fi:24/04/2017
Horari:
Dilluns  17:30 a 21:30Dimecres  17:30 a 21:30
Lloc de realització:
ETSEIB - Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Industrial de Barcelona
Av. Diagonal, 647

Import de la matrícula:

Idioma d'impartició:
Espanyol

Inscripció oberta fins l'inici del curs o fins l'exhauriment de places.

Imprimeix tot el curs