Prevenció de Riscos Laborals. Especialitats en Seguretat, Higiene i Ergonomia.

Màster Semipresencial.

Direcció i professorat

Direcció Acadèmica

• Rodríguez Mondelo, Pedro
    Dr. en Enginyeria Industrial. Dr. en Psicologia. Director del CERpIE. Professor titular del Departament d'Organització d'Empreses de la UPC.

Coordinació

• Sánchez Ferradal, Paula
    Enginyera Industrial per la Universitat de Vigo. Màster en Prevenció de Riscos Laborals i Màster en Project Manager en Ergonomia per la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC). Professora Associada del Departament d'Organització d'empreses de la UPC.

• Abad Puente, Jesús
    Enginyer Industrial per la Universitat Politècnica de Catalunya. Professor Associat de la Universitat Politècnica de Catalunya.
  • Bernal Domínguez, Felix
    Tècnic Superior en Prevenció de Riscos Laborals. Servei de Prevenció de la Delegació del Ministeri de Defensa d'Espanya
  • Bestraten Bellovi, Manel
    Enginyer Industrial i arquitecte. Director del Programa de condicions materials de treball en el "Centre Nacional de Condicions de Treball" de l'INSHT. Àmplia experiència com a conferenciant en temes relacionats amb la seguretat i higiene en el treball, és coordinador del mòdul de seguretat en el treball del Màster en Prevenció de Riscos Laborals de la UPC.
  • Boix de Gispert, Eva
  • Caballero Mestres, Antoni
    Arquitecte Tècnic i Màster en Edificació per la UPC. Professor del Dept. de Construccions Arquitectòniques II de la UPC. Soci de l'empresa GAM S.L., dedicada a l'arquitectura, l'enginyeria, l'urbanisme i la direcció d'obres.
  • Castejon Vilella, Emilio
    Enginyer industrial, especialitat química i metal·lúrgica per la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC). Llicenciat en Farmàcia per la Universitat de Barcelona. Tècnic Superior del Centre Nacional de Condicions de Treball (INSHT)
  • Cruceta Arbolós, Gloria
  • Dalmau Pons, Ines
  • Ferrer Puig, Ramon
  • Guardino Sola, Xavier
  • Llacuna Morera, Jaime
  • Llaneza Álvarez, Francisco Javier
  • Luna Mendaza, Pablo
  • Martos Cabrera, Òscar
  • Otero Sierra, Carmen
  • Rosal López, Gustavo Adolfo
  • Sánchez Ferradal, Paula
  • Tisaire Berga, David
    Director de T&Associats. MBA per la URV. Expert en Planificació i Emergències. Responsable de la Subcomissió de Plans d'Emergència del COEIC.
  • Ureña Maggi, Julio
Inicia la preinscripció
Sol·licita informació

Crèdits:
(180 hores lectives)

Dates de realització:
Inici classes:17/02/2017 Fi classes:11/11/2017Fi programa: 01/12/2018
Horari:
Divendres  16:00 a 21:00Dissabte  09:00 a 14:00
Lloc de realització:
A determinar

Import de la matrícula:

Idioma d'impartició:
Espanyol

Inscripció oberta fins l'inici del curs o fins l'exhauriment de places.

Imprimeix tot el curs