Gestió Integrada de Prevenció, Medi Ambient i Qualitat

Direcció i professorat

Direcció Acadèmica

• Rodríguez Mondelo, Pedro
    Dr. en Enginyeria Industrial. Dr. en Psicologia. Director del CERpIE. Professor titular del Departament d'Organització d'Empreses de la UPC.
  • Cremades Oliver, Lázaro Vicente
    Dr. en Ciències Químiques per la Universitat de les Illes Balears (UIB) i Dr. en Enginyeria Química per la ENSIGC (Institut National Politechnique de Tolosa de Llenguadoc, França). Professor Titular del Departament de Projectes d'Enginyeria de la Universitat Politècnica de Catalunya.
  • Tort-Martorell Llabrés, Xavier
    Doctor Enginyer Industrial per la UPC i Màster en Estadística Industrial per la Universitat de Wisconsin (EUA). Professor titular del Departament d'Estadística i Investigació Operativa de la UPC. Prèviament ha desenvolupat la seva activitat professional en les consultores SISTECAL i Roland Berger com a gerent de l'àrea de qualitat. Ha estat president d'ENBIS (European Network for Business and Industrial Statistics), membre del Grup de Revisió del Model de l'EFQM i membre jurat dels premis a la qualitat de la Generalitat de Catalunya. És coautor de diversos llibres i de nombrosos articles en revistes especialitzades.

Coordinació

• Abad Puente, Jesús
    Enginyer Industrial per la Universitat Politècnica de Catalunya. Professor Associat de la Universitat Politècnica de Catalunya.
  • Bajo Albarracín, Juan Carlos
  • Novella Izquierdo, Maria Isabel
    Llicenciada en Psicologia per la Universitat de Barcelona. Professora associada del Departament d'Organització d'empreses de la Universitat Politècnica de Catalunya.

• Abad Puente, Jesús
  • Bajo Albarracín, Juan Carlos
  • Bestraten Bellovi, Manel
    Enginyer Industrial i arquitecte. Director del Programa de condicions materials de treball en el "Centre Nacional de Condicions de Treball" de l'INSHT. Àmplia experiència com a conferenciant en temes relacionats amb la seguretat i higiene en el treball, és coordinador del mòdul de seguretat en el treball del Màster en Prevenció de Riscos Laborals de la UPC.
  • Boix de Gispert, Eva
  • Caballero Mestres, Antoni
    Arquitecte Tècnic i Màster en Edificació per la UPC. Professor del Dept. de Construccions Arquitectòniques II de la UPC. Soci de l'empresa GAM S.L., dedicada a l'arquitectura, l'enginyeria, l'urbanisme i la direcció d'obres.
  • Castejon Vilella, Emilio
    Enginyer industrial, especialitat química i metal·lúrgica per la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC). Llicenciat en Farmàcia per la Universitat de Barcelona. Tècnic Superior del Centre Nacional de Condicions de Treball (INSHT)
  • Cruceta Arbolós, Gloria
  • Figueras Coloma, Jose
  • Guardino Ferre, Ramon
  • Guardino Sola, Xavier
  • Martos Cabrera, Òscar
  • Matas, Antoni
  • Perez Peral, Anastasi
  • Sansalvadó Tribó, Montserrat
    Dra. en Ciències Econòmiques. Professora titular d'Organització d'Empreses (Economia i Economia Internacional) de la Universitat Politècnica de Catalunya
  • Tort-Martorell Llabrés, Xavier
  • Ubeda Sierra, Manuel
Inicia la preinscripció
Sol·licita informació

Crèdits:
(340 hores lectives)

Dates de realització:
Inici classes:17/02/2017 Fi classes:09/09/2017Fi programa: 16/12/2017
Horari:
Divendres  16:00 a 21:00Dissabte  09:00 a 14:00
Lloc de realització:
A determinar

Import de la matrícula:

Idioma d'impartició:
Espanyol

Inscripció oberta fins l'inici del curs o fins l'exhauriment de places.

Imprimeix tot el curs