Aromes i Fragàncies: Formulació, Propietats i Aplicacions.

Postgrau Presencial.

Direcció i professorat

Direcció Acadèmica

• Guadayol Cunill, Josep Maria
    Professor del Departament d'Enginyeria Química de l'Escola Universitària d'Enginyeria Tècnica Industrial de Terrassa.

Coordinació

• Montejo Torrell, Francesc
    Director d'INN Flavours, S.L.

• Buxaderas Sánchez, Susana
    Professora Titular des de l'any 1986 del Departament de Nutrició, Ciències de l'Alimentació i Gastronomia de la Facultat de Farmàcia i Ciències de l'Alimentació. Forma part del grup de recerca Vins, aromes i factors de qualitat d'aliments i begudes des de 1993. .
  • Farré García, Íngrid
    Responsable de gestió del Departament de Recerca de la Fundació Alicia i Responsable de productes i les seves aplicacions gastronòmiques.
  • Gavaldà Solé, Albert
    Productos Aditivos, S.A.
  • Guadayol Cunill, Josep Maria
  • Lopez Aguayo, Josefa
    Llicenciada en Belles Arts, Especialitat d'Imatge i Disseny a la Universitat de Barcelona. Treballa en la docencia i la investigació. .
  • López-Tamames, Maria Elvira
    Professora Titular des de l'any 1997 del Departament de Nutrició, Ciències de l'Alimentació i Gastronomia de la Facultat de Farmàcia i Ciències de l'Alimentació. Forma part del grup de recerca Vins, aromes i factors de qualitat d'aliments i begudes des de 1993 i actualment del grup Components bioactius dels aliments.
  • Montejo Torrell, Francesc
    Director d'INN Flavours, S.L.
  • Riu Aumatell, Montserrat
    Professora Agregada Interina de la Universitat de Barcelona. Actualment forma part del Departament de Nutrició, Ciències de l'Alimentació i Gastronomia de la Facultat de Farmàcia i Ciències de l'Alimentació de la qual és secretaria de departament.
  • Vidal i Valls, Agustí
    Agustí Vidal Perfumista
Sessions informatives
Inicia la preinscripció
Sol·licita informació

Crèdits:
(252 hores lectives)

Dates de realització:
Inici classes:27/02/2017 Fi classes:30/11/2017Fi programa: 21/12/2017
Horari:
Dilluns  18:00 a 21:00Dimecres  18:00 a 21:00Dijous  18:00 a 21:00
Lloc de realització:
UPC Campus Terrassa
Ed. CITM
C/ de la Igualtat, 33
Terrassa

Import de la matrícula:

Idioma d'impartició:
Català / Espanyol

Inscripció oberta fins l'inici del curs o fins l'exhauriment de places.

Imprimeix tot el curs