Programes de Millora Lean Six Sigma. Nivell Black Belt

17a EDICIÓ

Direcció Acadèmica

• Tort-Martorell Llabrés, Xavier
    Doctor Enginyer Industrial per la UPC i Màster en Estadística Industrial per la Universitat de Wisconsin (EUA). Professor titular del Departament d'Estadística i Investigació Operativa de la UPC. Prèviament ha desenvolupat la seva activitat professional en les consultores SISTECAL i Roland Berger com a gerent de l'àrea de qualitat. Ha estat president d'ENBIS (European Network for Business and Industrial Statistics), membre del Grup de Revisió del Model de l'EFQM i membre jurat dels premis a la qualitat de la Generalitat de Catalunya. És coautor de diversos llibres i de nombrosos articles en revistes especialitzades.

Coordinació

• Grima Cintas, Pere
    Doctor Enginyer Industrial. Professor Titular del Departament d'Estadística i Investigació Operativa de la UPC. Després d'una primera etapa professional a la indústria, es va incorporar a la UPC on combina la docència amb la participació en convenis de col.laboració Universitat-Empresa en temes relacionats amb la gestió de la qualitat. És autor de nombrosos articles i ponències i coautor de dos llibres sobre metodologies per a la qualitat. Ha estat avaluador de l'EFQM per l'European Quality Award.

• Grima Cintas, Pere
  • Ilzarbe Izquierdo, Laura
    Doctora Enginyera per la Technische Universität Berlin. Enginyera Industrial per Tecnun-Universidad de Navarra. Màster Black-Belt per la UPC. Actualment és Directora de Qualitat de l'empresa de transports TSB i professora del màster en Project Management de la Universitat de Piura (Perú). Anteriorment ha treballat a la Càtedra de Qualitat de Volkswagen de la Universitat de Navarra.
  • Marco Almagro, Lluís
    Doctor Enginyer Industrial. Professor del Departament d'Estadística i Investigació Operativa de la UPC. Expert en tècniques estadístiques per al control i la millora de qualitat. Ha participat en el disseny i la impartició dels cursos de formació sobre Sis Sigma realitzats per la UPC. Una de les seves àrees d'especialitat és l'aplicació de tècniques quantitatives per a determinar les necessitats i expectatives latents dels clients.
  • Rodero de Lamo, Lourdes
    Doctora en Ciències i Tècniques Estadístiques per la UPC i professora del Departament d'Estadística i Investigació Operativa de la UPC, imparteix classes a l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Industrial de Barcelona. Una de les seves àrees d'especialitat són les tècniques estadístiques per al control i la millora de la qualitat. Des de 2003 participa com a professora en el màster en Gestió de la Qualitat de la UPC i en els cursos sobre Programes de Millora Six Sigma
  • Tort-Martorell Llabrés, Xavier
Inicia la preinscripció
Sol·licita informació

Crèdits:
(120 hores lectives)

Dates de realització:
Inici classes:24/02/2017 Fi classes:20/05/2017Fi programa: 30/09/2017
Horari:
Divendres  16:00 a 21:30Dissabte  09:30 a 14:00
Lloc de realització:
ETSEIB - Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Industrial de Barcelona
Av. Diagonal, 647

Import de la matrícula:

Idioma d'impartició:
Espanyol

Inscripció oberta fins l'inici del curs o fins l'exhauriment de places.

Imprimeix tot el curs