Organització i Enginyeria de la Producció i Direcció de Plantes Industrials

2a EDICIÓ

Direcció Acadèmica

• Cuatrecasas Arbós, Lluís
    Doctor Enginyer Industrial i Catedràtic de la UPC. President de l'Institut Lean Management d'Espanya. Autor de diversos llibres. Assessor d'empreses industrials.

Coordinació

• Sardà Ferrer, Joan
    Economista. Professor del Departament d'Organització d'Empreses de la UPC.

• Abad Pequeño, Severino
    Doctor en enginyeria industrial per la Universitat de Vigo. Consultor especialitzat en Lean Management. Membre de l'Institut Lean Management a Espanya
  • Amores Bravo, Xavier
    Coordinador de Projectes de Promoció econòmica de l'ICAEN.
  • Asensio García, José
    Enginyer Tècnic Mecànic, durant 30 anys ha treballat a Nissan Motor Ibérica SA en diversos càrrecs de responsabilitat en Logística, Producció i Nissan Production Way. Ha participat en diversos seminaris sobre producció sincronitzada i JIT Kaizen (al Japó i EUA). La seva especialitat dins del màster Engiplant és la resolució de problemes dins l'entorn de Kaizen. Actualment és Director de Projectes de Lean i Supply Chain en Itemsa.
  • Calvo Simón, Albert
    Soci i Director Tècnic de la Consultora ITEMSA PRODUCTIVITAT, SL , Enginyer Tècnic Industrial, branca mecànica, especialitat construcció de maquinària, per la UPC-EUVG. Membre titular, en representació de FOMENT DEL TREBALL NACIONAL, de la Comissió Tècnica d'Organització del Treball del TRIBUNAL LABORAL DE CATALUNYA. Instructor oficial de l'Associació MTM Espanyola.
  • Cuatrecasas Arbós, Lluís
  • Cuatrecasas Castellsagués, Oriol
    Enginyer Industrial. Consultor especialitzat en Lean manufacturing. Membre de l'Institut Lean Management d'Espanya.
  • Deulofeu Aymar, Joaquim
    Llicenciat i Doctor en economia. Consultor en implantacions de la qualitat. Professor associat del Departament d'Organització d'Empreses de la UPC. Director de l'empresa Qualitat Serveis Empresarials, S.L.
  • León Márquez, Domingo
    Llicenciat en ADE y Màster en Negoci Bancari per la UPC. Professional de la banca, amb experiència en operacions i instruments financers de Banca.
  • Murcia Navarro, Jose Manuel
    Enginyer Industrial. Postgrau en Operacions i SCM. Director general a MON-NET S.A. Ha estat Director d'Operacions de TECHNAL- ALCAN Ibèrica, director general de Catalunya d¿HACHETTE Filipacci, Director de Viles Olímpiques a COOB 92, director de Logística d'AHOLD Ibèrica. Consultor i assessor d'empresa a través de 5PL.
  • Mussons Sellés, Jaume
    Doctor Enginyer Industrial. Professor del Departament d'Organització d'Empreses de la UPC. Assessor en estratègia i simulació.
  • Pons Peregort, Olga
    Psicòloga Industrial. Doctora en Administració i Direcció d'Empreses i Màster en Direcció i Organització d'Empreses. Professora del Departament d'Organització d'Empreses de la UPC. Assessora en RRHH.
  • Ros Martrat, Eulàlia
    Psicòloga i Doctora en pedagogia. Màster en Coaching i consultora coach d'Argos Coaching, S.L. Professora de la Facultat de Psicologia de Blanquerna, URL en l'àrea de Psicologia de les Organitzacions.
  • Sardà Ferrer, Joan
    Economista. Professor del Departament d'Organització d'Empreses de la UPC.
  • Torrell Martínez, Francesca
    Enginyera Superior de Telecomunicacions. Màster en Organització i Enginyeria de la Producció i Direcció de Plantes Industrials (Engiplant). Consultora en gestió del manteniment. Membre de l'Institut Lean Management d'Espanya
  • Vilalta Beltri, José Miguel
    Economista i Advocat per la UB. PDG per IESE i Control de Gestió per ESADE. Director de Matching Place SL i de by HOOP i Conseller i Assessor en temes d'estratègia, Quadre de Comandament Integral i en solucions financeres i RRHH.
Inicia la preinscripció
Sol·licita informació

Crèdits:
(175 hores lectives)

Dates de realització:
Inici classes:03/03/2017 Fi classes:08/07/2017Fi programa: 28/07/2017
Horari:
Divendres  16:00 a 21:00Dissabte  09:00 a 14:00
Lloc de realització:
EPSEM - Escola Politècnica Superior d'Enginyeria de Manresa
Av. de les Bases de Manresa, 61-73. Seminari S303
Manresa

Import de la matrícula:

Idioma d'impartició:
Espanyol

Inscripció oberta fins l'inici del curs o fins l'exhauriment de places.

Imprimeix tot el curs