Els Sistemes del Verd: del Verd Urbà als Espais Naturals

4a EDICIÓ

Direcció Acadèmica

• Bellmunt Chiva, Jordi
    Arquitecte per l'ETSAB l'any 1980; des de l'any 1982, n'és professor al Departament d'Urbanisme i Ordenació del Territori. Des de l'any 1987, és professor del Màster d'Arquitectura del Paisatge (UPC) i des de l'any 2000, n'és el Director. De l'any 2000 a 2006 director del Graduat Superior en Paisatgisme de la UPC. Forma part del comitè científic de les revistes especialitzades Architettura del Paesaggio, Paisea, PaiseaDos, Paysage, Kore i Paisajismo. És membre del comitè científic de EURAU'08 (Congrés Europeu d'Investigació Arquitectònica i Urbana), "Paisajes 08" i Expopaisaje 2014. Organitza les sis Biennals Europees del Paisatge de Barcelona. Professor convidat en diferents seus universitàries i culturals de tot el món. Exerceix com a arquitecte i paisatgista. Exposa i publica la seva obra a diferents medis especialitzats així com escrits, llibres i articles disciplinars. Ha guanyat importants premis al llarg de la seva trajectòria.

• Bonet Asensi, Anna
    Arquitecta per l'ETSAB (2006) i Màster d'Arquitectura del Paisatge (2011). Arquitecta paisatgista durant set anys amb l'estudi Ruisánchez Arquitectes com a cap d'equip desenvolupant projectes de paisatge i disseny de mobiliari urbà. Ha format part de l'equip redactor que va guanyar el 1er premi del concurs internacional per al Masterplan de la costa de Salerno a Itàlia (2009), finalista del concurs del Parc Lineal de la Sagrera a Barcelona (2011) i finalista del concurs Les Portes de Barcelona (2012). Va desenvolupar amb Manuel Ruisánchez el projecte del Parc del riu Güell de Vilablareix a Girona que va ser finalista de la sisena Biennal Europea del Paisatge de Barcelona. Actualment compagina la seva activitat com a freelance amb la seva pràctica docent com a professora assistent del Màster d'Arquitectura del Paisatge de la UPC i el Màster de Jardineria i Paisatgisme de la UPV.
  • Cumplido Valls, Marcelo
    Arquitecte per l'Escola d'Arquitectura de València (2005), Màster en Arquitectura del Paisatge (2008). Professor assistent al Taller Els sistemes del verd del MAP. Practiques d'empresa desenvolupades al despatx Ximo Sanchis a València (2005), col·laboracions a l'estudi de Beatriz Cubells (2006); col·laboracions a l'estudi de Ruisánchez Arquitectes,en el grup de Paisatge on es desenvolupa com a director de projectes (projectes i direccions d'obra de l'Adequació del Parc de la Fontsanta; la requalificació del Front Marítim de Salerno; l'Avanç de Planejament del Sector Nord de Vilanova i la Geltrú).
  • Morán Núñez, Francisca Josefa
    Arquitecta i màster en Arquitectura del Paisatge, des de 2012 va crear l'empresa especialitzada en projectes de paisatge i habitatge (www.pepamoran.com). Actualment està desenvolupant la tesi doctoral. Des de 2005 treballa com a professora assistent al Màster d'Arquitectura del Paisatge de la UPC. Ha treballat a l'equip de rius de l'Associació de Municipis de l'Àrea Metropolitana de Barcelona (2007-2012). Ha estat treballant com a col·laboradora externa per a: Manuel Ruisánchez Arquitectes SL, Anna Zahonero (az), Estudis Projectes i Paisatge del medi ambient SL i Estudi Martí Franch. A més és una de les sòcies membre de l'equip de redacció de la revista de paisatge Paisea.
  • Ruisánchez Capelastegui, Manuel
    Membre del Departament d'Urbanisme i Ordenació del Territori de la Universitat Politècnica de Catalunya des de 1982, Professor d'Arquitectura i Paisatge a l'ETSAV (1982-1992), Professor d'Urbanística a l'ETSAB des de 1992 i del Màster de Paisatge des de 1991. Ha estat professor visitant a la Washington University de Saint Louis (1994 i 1996) i a Harvard University (2000). Des de 2007 és professor del Laboratori de Paisatge a l'IUAV, Facoltà di Architettura di Venezia. Arquitecte de la Unitat de Projectes de la Corporació Metropolitana de Barcelona (1985-1989) i cofundador de Ruisánchez-Vendrell l'any 1988. El 1997 funda Ruisánchez Arquitectes. Des de l'inici de la seva carrera professional ha guanyat nombrosos concursos d'edificació, planejament i paisatge. La seva obra ha estat guardonada amb diversos premis com el FAD d'Arquitectura, el Premi Catalunya Construcció 2005, o el Premi d'Habitatge Social de Catalunya.
  • Zahonero Xifré, Anna Maria
    Biòloga per la Universitat de Barcelona i màster en arquitectura del paisatge per la Universitat Politècnica de Catalunya. Des de 1992 està vinculada a aquesta universitat com a membre fundadora i investigadora principal del Centre de Recerca i Projectes de Paisatge, ha desenvolupat tasques de cap d'estudis del màster d'arquitectura del paisatge (1993-2003), del graduat superior en paisatgisme (1998-2004) i del màster universitari en paisatgisme (2006-2009) i des de l'any 2001 és professora associada del Departament d'Urbanisme i Ordenació del Territori, desenvolupant la seva tasca docent principalment en l'àmbit del paisatge. Des de 1993 desenvolupa la seva activitat professional i l'any 2006 funda l'empresa (az) estudis i projectes de medi ambient i de paisatge s.l.p. que es dedica principalment a la reacció de projectes sobre inserció paisatgística, informes ambientals i paisatgístics per el planejament urbanístic i territorial, estudis d'impacte ambiental.
Inicia la preinscripció
Sol·licita informació

Crèdits:
(125 hores lectives)

Dates de realització:
Inici classes:10/01/2017 Fi classes:17/02/2017Fi programa: 24/02/2017
Horari:
Dimarts  16:00 a 21:00Dimecres  16:00 a 21:00Dijous  16:00 a 21:00Divendres  16:00 a 21:00
Lloc de realització:
ETSAB - Escola Tècnica Superior d'Arquitectura de Barcelona
Av. Diagonal, 649. Edifici A

Import de la matrícula:

Idioma d'impartició:
Espanyol

Inscripció oberta fins l'inici del curs o fins l'exhauriment de places.

Imprimeix tot el curs