Disseny de Components Metàl·lics en l'Equipament Industrial

18a EDICIÓ

Direcció Acadèmica

• Riba Romeva, Carles
    Dr Enginyer Industrial per la UPC. Director del Centre de Disseny d' Equips Industrials (CDEI). Professor del Departament d' Enginyeria Mecànica de la UPC.

• Corbaton Vila, Jordi
    Responsable de compres a GIRBAU, SA
  • Costa Herrero, Lluis
    Professor de la Secció de Fabricació del Departament d'Enginyeria Mecànica de la UPC.
  • Domènech Mestres, Carles
    Enginyer Industrial per la UPC. Sotsdirector i Cap de Projectes del Centre de Disseny d'Equips Industrials(CDEI-UPC)
  • Donate Hernández, Jordi
    Product Manager Consumables a Lincoln Electric Spain, S.A.
  • Espezel Garcia, Cristina
  • Estela, Jordi
  • Esteller Lores, Gabriel
    Professor d'Enginyeria dels Materials a la Universitat Politècnica de Valencia.
  • Fernández García, Daniel
    Enginyer de Camins, Canals i Ports per la UPC. PhD in Environmental science and engineering per la Colorado School of Mines
  • Herrero Palomo, Antonio
    Doctor Enginyer Industrial. Professor del Dept. de Resistència de Materials i Estructures a l'Enginyeria de la UPC.
  • Miguel Campreciós, Joan Ramon
    Dr. en Química per la Universitat de Barcelona. Els darrers 20 anys treballant en Recobriments, en especial dels obtinguts per Projecció Tèrmica. Director del Centre de Projecció Tèrmica (CPT) de la Universitat de Barcelona.
  • Piedra Garcia, Gerard
    Enginyer de Materials per la UPC i MBA per ESADE. Cobrint diverses funcions tècniques a la industria metal·lúrgica. Desde fa deu anys desenvolupant projectes a la siderúrgica sueca SSAB. Actualment responsable de Business Development per a Heavy Transport Applications dins la mateixa empresa.
  • Pont Pau, Esteve
  • Riba Romeva, Carles
  • Rodrigo, Pedro Manuel
    Llicenciat en Ciències Químiques i treball en Oerlikon Balzers Elay des de 1989. Responsable de Vendes i Producte per a l'àrea de Catalunya i Llevant. Labor que exerceix des del Centre de recobriment que la companyia té a Montcada i Reixac (Barcelona).
  • Sadurní Giménez, Josep
  • Santolaria Vea, Ismael
    Cursats estudis d'Enginyeria Tècnica Industrial Electrònica a la Universitat Rovira i Virgili. Vinculat profesionalment des del 1995 a l'empresa SANJO ESTAMPACIONES, lider mundial en la tècnica del troquelat de tall fi, desenvolupant tasques d'adjunt director tècnic a l'àrea d'enginyeria de producte.
  • Tartera Barrabeig, Jordi
Inicia la preinscripció
Sol·licita informació

Crèdits:
(108 hores lectives)

Dates de realització:
Data d'inici:13/03/2017 Data de fi:12/07/2017
Horari:
Dimarts  18:00 a 21:30Dijous  18:00 a 21:30
Lloc de realització:
CDEI Centre de Disseny d'Equips Industrials - ETSEIB
C/ Llorens Artigues, 4-6. Edifici U, planta 0

Import de la matrícula:

Idioma d'impartició:
Espanyol

Inscripció oberta fins l'inici del curs o fins l'exhauriment de places.

Descarregar en PDF | 646,76 kB
Imprimeix tot el curs