Tècniques Quantitatives per als Mercats Financers

• Masdemont Soler, Josep Joaquim
  • Valencia Guitart, Marta

• Albà Soler, Gerard
    Consultor Financer, Strategic Investment Advisors.
  • Alfonso Mata, Ramón
    Treballa en el sector financer i mercats des de 1982. Economista i MBA. Col.laborador acadèmic en diverses universitats en relació a mercats financers. Soci i promotor de GAR Investment Managers.
  • Coll Belart, Xavier
    Director de Trading de Curt Termini al Banc Sabadell.
  • Fransen, Bas
    Mercat de Capitals, Caixa d'Enginyers.
  • Gisbert Mir, Alexandre
    La Caixa.
  • Masdemont Soler, Josep Joaquim
  • Noguerola Berga, Xavier
    Llicenciat en Matemàtiques (UPC) i en Ciències i Tècniques Estadístiques (UPC), Postgrau en Tècniques Quantitatives per als Mercats Financers (UPC), CIIA/CEFA (IEF) i Programa Expert en Tècniques Quantitatives per a Entitats Financeres (AFI). Actualment és el responsable del desenvolupament de models de valoració pel càlcul del VAR a l'Àrea de Metodologia del Banc Santander. Anteriorment va treballar a Validació de Models de Valoració (Banc Santander) i com a analista quantitatiu i trader de derivats (Caixa Penedès).
  • Peña Peña, Inmaculada
    Llicenciada en Ciències Econòmiques i Empresarials per la Universitat Pompeu Fabra (UPF). Màster en Banca i Finances per l'IDEC (UPF). Ha realitzat diversos cursos d'especialització en finances, entre ells el Programa Superior de Productes Financers Derivats (IEF) i el Postgrau en Tècniques Quantitatives per als Mercats Financers (UPC). Ha desenvolupat la seva carrera professional en diverses societats gestores d'institucions d'inversió col·lectiva espanyoles. Actualment, és la Directora del Departament d'Administració d'IIC's i Carteres d'InverCaixa Gestión SAU SGIIC.
  • Planagumà Valls, Jordi
    Trader de Derivats. La Caixa.
  • Planas Vilanova, Francesc
  • Renalias Zueras, Ferran
    Riscos en l'operativa de Mercats. CaixaBank.
  • Salvà Roig, Josep
    Llicenciat en Matemàtiques (UPC). Analista quantitatiu de Riscos de Mercat de Renta Variable al Banc Santander. Anteriorment, analista quantitatiu i Trader de FX i Tipus d'interès a Caixa Penedès.
  • Serrano Escobedo, Sergio
    Llicenciat en Ciències Empresarials i MBA per ESADE. Director de Desenvolupament Corporatiu de Banc Sabadell, amb responsabilitat sobre les operacions d'adquisicions i desinversions de l'entitat en el sector financer. Experiència prèvia com analista borsari en Stock Rating; Sotsdirector de Supervisió i Informació i Cap del Servei d'Estudis de la Borsa de Barcelona; Director d'Anàlisi de Bankpyme.
  • Sust Híjar, Lluís
    Màster en Mercats Financers (UB). Director de Mercat de Capitals de Caixa d'Enginyers. Coordinador acadèmic i professor associat del Màster en Mercats Financers i del Màster en Finances Corporatives de la Universitat de Barcelona. Col.laborador acadèmic en diverses ocasions a l'Institut d'Estudis Financers (IEF) i l'IDEC de la Universitat Pompeu Fabra. Membre de l'Associació Espanyola de Mercats Financers.
Sol·licita informació

INFORMACIÓ EDICIÓ 2016-17

Propera edició:
Octubre de 2017

Crèdits:
(156 hores lectives)

Horari:
Dilluns  19:00 a 22:00Dimecres  19:00 a 22:00
Lloc de realització:
Facultat de Matemàtiques i Estadística (FME)
C/ Pau Gargallo, 5. Edifici U.

Import de la matrícula:

Idioma d'impartició: