Eines de Gestió d'Identitat, Privacitat i Autenticitat

Curs de formació contínua Presencial.

Direcció i professorat

Direcció Acadèmica

• Medina Llinàs, Manel
    Catedràtic a la Universitat Politècnica de Catalunya des de 1992 i Coordinador científic del capítol europeu de l'AntiPhishing Working Group (APWG). Des del 1994 dirigeix esCERT-UPC, el primer equip de resposta a incidents a Espanya. Ha exercit com a expert a NIS i va ser responsable de la unitat de relació amb CERTS a ENISA (European Network and Information Security Agency). Igualment va dirigir projectes científics de seguretat al Centre Barcelona Digital. Com a membre d'ESRIF (European Security Research & Innovative Forum) i ESRAB (2006-2009) va col·laborar amb la Comissió Europea en programes de subvenció a investigació en seguretat.

Coordinació

• García-Cervigón Gutiérrez, Manuel
    Enginyer Informàtic per la UPC i CISA. Professor a la UPC i responsable de l'àrea d'esCERT-UPC, el primer equip de resposta a incidents a Espanya. Doctorat l'any 2012, va iniciar la seva activitat professional el 1999 i des de llavors ha participat en múltiples projectes relacionats amb investigació forense, auditoria i implantació de sistemes de protecció i detecció. Igualment, ha participat en diversos projectes de R+D tant en l'àmbit estatal com europeu.
  • Vera Vinardell, Lluís
    Enginyer Superior de Telecomunicacions per la UPC, Llicenciat en Psicologia del treball i les organitzacions per la UOC, MBA per Esade i diplomat en Strategic Marketing per la UC Berkeley. Disposa de vint anys d'experiència al sector de la seguretat de la informació amb ampli coneixement del mercat americà i europeu. Actualment és professor associat al Departament de Sistemes d'Informació d'Esade i director general d'Ackcent Cybersecurity.

• Íñigo Griera, Jordi
    Enginyer superior de Telecomunicacions per la UPC. Compta amb una dilatada experiència en sistemes de seguretat, criptografia i desenvolupament de software.És Director de Desenvolupament de Software de Safelayer des de la seva fundació el 1999. Ha dirigit el desenvolupament del software de PKI, usat entre d'altres per la Fábrica Nacional de Moneda y Timbre (FNMT), la Dirección General de Policía (per DNIe i ePassport) o l'Organització del Tractat de l'Atlàntic Nord (PKI del NATO Messaging System). Ha estat professor de la FIB-UPC i col·laborador de la UOC.
Sessions informatives
Inicia la preinscripció
Sol·licita informació

Crèdits:
(33 hores lectives)

Dates de realització:
Data d'inici:gener de 2018 Data de fi:març de 2018
Horari:
Dilluns  18:30 a 21:30Dimarts  18:30 a 21:30Dijous  18:30 a 21:30
Lloc de realització:
Facultat d'Informàtica de Barcelona (FIB)

Import de la matrícula:

Idioma d'impartició:
Espanyol

Inscripció oberta fins l'inici del curs o fins l'exhauriment de places.

Imprimeix tot el curs