Auditor Leader per a Certificació Energètica ISO 50001:2011 i Auditoria Energètica segons norma UNE EN 16247-1

Curs de formació contínua Online.

Direcció i professorat

Direcció Acadèmica

• Alvarez del Castillo, Javier
    Professor del Departament d'Enginyeria Mecànica de la UPC. Ha estat coordinador de projectes d'energia fotovoltaica al Chaco Americà des de 1993, promotor i dissenyador de projectes de Biomassa per a la producció d'energia tèrmica i elèctrica a Catalunya amb potències de 2 MW, ha participat en el disseny de més de 15 mega plantes fotovoltaiques juntament a l'empresa ATOS i Gransolar i dues plantes d'energia solar tèrmica de concentració worldwide, és auditor Leader ISO 50001 per TUV NORD i ha impartit 4 cursos presencials de 40 h de capacitació d'ISO 50001 i un Sistemes de Gestió Energètica en cinc ciutats colombianes , conferenciant sobre el futur de les Energies Renovables a la Indústria, professor de la Càtedra UNESCO en Sostenibilitat fent projeccions de futur sobre qüestions energètiques i mediambientals, així com de relacions Nord-Sud.

• Alvarez del Castillo, Javier
  • Carres Gonzalez, Jordi
    Soci fundador PACI Enginyers - any 2001. Doctorat en Sostenibilitat Càtedra UNESCO en Sostenibilitat. Enginyer Superior Industrial - Universitat Politècnica de Catalunya. Auditor Cap en eficiència energètica ISO 50001: 2011.Formador de Formadors en ISO 50001: 2011 Acreditat per IRCA. Auditor Cap en Responsabilitat Social SA8000. Professional acreditat en Protocols de Mesura i Verificació Energètica. Membre de l'AEE (Associació Enginyers Energia dels Estats Units d'Amèrica).
  • Cruz Lopez, Yazmín
    Soci i Gerent de projectes en PACI Enginyers SLP. Lead Auditor en ISO 50001: 2011 per TUVNORD-Cualicontrol ACI. Doctora en Sostenibilitat Tecnologia i Humanisme-Universitat Politècnica de Catalunya. Enginyera Civil-Institut Tecnològic d'Estudis Superiors de Monterrey (ITESM). Mestratge en Enginyeria Ambiental-ITESM. Màster en Minimització de Residus Industrials- Universitat Politècnica de Catalunya.
Inicia la preinscripció
Sol·licita informació

Crèdits:
(66 hores lectives)

Dates de realització:
Inici classes:17/10/2016 Fi classes:10/12/2016Fi programa: 15/12/2016

Import de la matrícula:

Idioma d'impartició:
Espanyol

Inscripció oberta fins l'inici del curs o fins l'exhauriment de places.

Imprimeix tot el curs