Si no visualitzes correctament aquest missatge, fes clic aquí / versión en español
Open Talent: Computer Animation, a fun career! | UPC School

Vols conèixer l’experiència de l’animador del videojoc Ryse: Son of Rome o pel·lícules com Men in Black II, Star Wars EP1 o The Hulk?

En el marc de l’acte de presentació dels projectes finals de la darrera edició del Màster en Disseny i Creació de Videojocs, la UPC School presenta la conferència Open Talent: “Computer Animation, a fun career!”, a càrrec de Martin L’Heureux, director d'animació de cinema, videojocs, sèries de tv 2D i 3D i peces comercials i de realitat virtual.

Martin L’Heureux explicarà consells per la nova generació de joves que vulguin endinsar-se en aquest apassionant món. Des de la seva experiència en videojocs, ens parlarà en concret del projecte Ryse: Son of Rome i dels reptes d’haver realitzat aquesta superproducció en un termini curt. Martin explicarà el paper de l’artista a la indústria d’entreteniment i les competències requerides a l’hora de treballar en equips multidisciplinaris. També farà una pinzellada a les diferències entre animar pel cinema i animar per videojocs, així com al repte excitant que suposa per un animador treballar amb projectes realitat virtual.

La conferència es realitzarà en anglès.

inscriu-te

EL PONENT:

Martin L’Heureux

Martin L’Heureux (Montreal, 1971) va començar la seva carrera fa 24 anys i des de llavors acumula més de 35 títols d'animació en cinema, videojocs i televisió.

Ja l'any 2000 el talent de Martin havia estat premiat amb el Clio Award pel Star Wars Pepsi Commercial, el 2008 va ser nominat per a un premi VES com a director d'animació de la pel·lícula Dinosaures: Gegants de la Patagonia i, el 2014, el seu treball va rebre un premi Animago i una altra nominació al premi VES per Ryse: Son of Rome, un videojoc d'acció i aventura llançat al 2013.

En els crèdits de Martín L'Heureux s'inclouen títols com Metroid Prime, Men in Black II, Star Wars EP1, Small Soldiers, Polar Express, The Hulk, entre molts altres.

PRESENTACIÓ ANUAL DELS PROJECTES DEL MÀSTER EN DISSENY I CREACIÓ DE VIDEOJOCS:

En aquest acte es presentaran també els 6 projectes finals que els alumnes del Màster en Disseny i Creació de Videojocs de la UPC School han realitzat durant el passat curs acadèmic 2014-2015.

OPENTALENT

Ryse: Son of Rome

LLOC Lloc:

Ryse: Son of Rome
Les teves dades de caràcter personal formen part d'un fitxer automatitzat sota la responsabilitat de la Fundació Politècnica de Catalunya (NIF G-60664000) i seran utilitzades amb la finalitat de gestionar la formació i d'enviar informació sobre activitats de la Fundació i de la Universitat Politècnica de Catalunya. D'acord amb la Llei orgànica 15/1999, sobre protecció de dades de caràcter personal, i demés legislació concordant, en qualsevol moment podràs exercir el dret d'accés, rectificació, oposició i cancel.lació de les teves dades, adreçant-te per correu electrònic a info.dades@fpc.upc.edu o per correu postal a Fundació Politècnica de Catalunya, Promoció i Social Media, carrer de Badajoz, 73-77, 08005 Barcelona. Si vols deixar de rebre informació comercial, clica aquí.