No et perdis l’Smart City Expo World Congress

Barcelona lidera la creació del primer protocol de ciutats intel·ligents de tot el món i acull per tercera vegada la trobada mundial de ciutats intel·ligents, Smart City Expo World Congress, que se celebra del 19 al 21 de novembre. Coincidint amb els salons Electric Vehicle Symposium, el més important Saló mundial per a la indústria del vehicle elèctric, i BCN RAIL, punt de trobada de la indústria ferroviària espanyola. Direcció acadèmica i docents del postgrau en Smart Mobility: Sistemes Intel·ligents de Transport de la UPC School participen en aquest esdeveniment.

Avalat per l’èxit de les dues primeres edicions, Smart City Expo World Congress 2013 té com a objectiu ajudar i preparar la ciutats del segle XXI a planificar amb una visió més intel·ligent, de forma eficient i sostenible, per consolidar el seu creixement de les properes dècades en matèria d’eficiència energètica, de mobilitat i vehicle elèctric, de medi ambient, de planificació urbanística, sistemes de seguretat, de geo-localització, de millora i models de finançament públic-privats, i de sistemes d’informació per monitoritzar la gestió integral, entre altres.

Amb la participació de la UPC School

Una de les àrees de desenvolupament diferencial de les Smart Cities és l’àmbit de la mobilitat sostenible i intel·ligent. La UPC School és pionera en la formació dels nous professionals amb la segona edició del postgrau en Smart Mobility. Sistemes intel·ligents de transport (semipresencial). Pilar Conesa, directora de l’ Smart City Expo i docent destacada del programa, i Manel Villalante director acadèmic del postgrau et conviden a visitar el saló i el congrés amb els alumnes del curs.

Hi participaran com a ponents i moderadors en els següents esdeveniments, emmarcats a l’Smart City Expo World Congress .

E – GOMOTION / Jornada dilluns 18 novembre
Design The Future of Urban Mobility. Green Technology & Moving Around the Smart City.

BCN RAIL / Seminari Mobilitat – Dimarts 19 Novembre-
Taula rodona : El Corredor Mediterrani.

CITY LOGISTICS / Jornada – Dimecres 20 Novembre-
Smart Mobility. La Distribució Urbana de Mercaderies.

SmartMobility