La UPC School lliura els premis del concurs de videojocs Three Headed Monkey Awards. Social Point

La UPC School farà entrega dels premis de la segona edició del concurs internacional de videojocs 3HMA amb la participació d’Andreu Taberner, creador d’Stubies, i Michael Alcover, animador de Cuerdas (Premi Goya 2014 al Millor Curt d’Animació). En l’acte es donaran a conèixer el Premi al Millor Videojoc, el Premi UPC i Premi Menció del Públic. 34 projectes indie i amateur de videojocs han participat en el certamen.

La UPC School farà entrega dels premis de la segona edició del concurs de videojocs Three Headed Monkey Awards. Social Point. El certamen tindrà lloc el proper dimecres 21 de maig de 2014, a les 19h , al CaixaForum Barcelona.

Open Talent Videojocs - UPC School

Andreu Taberner, creador d’Stubies, i Michael Alcover, animador de Cuerdas (Premi Goya 2014 al Millor Curt d’Animació), dues destacades figures de la indústria dels videojocs i l’animació digital, participaran en l’acte en què es donarà a conèixer el Premi al Millor Videojoc, el Premi UPC i Premi Menció del Públic entre els 34 projectes de caràcter indie i amateur que han participat en el concurs organitzat per la UPC School, amb el patrocini de Social Point.

En l’acte, Andreu Taberner, fundador de Creatiulab i creador de Stubies, explicarà l’aventura de desenvolupar, juntament amb l’altre emprenedor català Lukas Bahrle, el joc per iOS anomenat Stubies. Des de la generació de la idea fins a com aconsegueixen situar-lo al número 1 a les llistes d’aplicacions de pagament de l’App Store en més de 20 països.

Així mateix, participarà Michael Alcover, character animator 3D per a la indústria dels videojocs i la producció cinematogràfica i televisiva. Entre els seus treballs d’animació, destaquen Las Aventuras de Tadeo Jones (Joc de Ps-Vita, U -Play Studios), guanyador del Premi Zapping al millor joc infantil 2013, i la seva participació com sènior animator en Cuerdas, guanyador del Goya 2014 al millor curtmetratge d’animació.

Els 10 videojocs finalistes que han obtingut més vots en la segona edició del concurs són Brave, the last turtle, Crazy Circus, GooDeeper, Flare of Faith, Freeze Me, Lumen, Phidgy, Playtime Stories, Spy Vectors – RGB Agent i Struggling to Survive.

A l’acte també participaran membres del jurat del concurs, que compta amb representants de les principals empreses i institucions del món dels videojocs: Ubisoft , King, Social Point, Digital Legends, entre d’altres, així com membres de la crítica especialitzada i del món acadèmic.

INSCRIU-TE!