Un alumne del màster en Videojocs desenvolupa un joc basat en la Festa Major de Premià de Mar

Luís Díaz de Ugarte, alumne de l’edició 2013-2014 del màster en Disseny i Creació de Videojocs de la UPC School, ha desenvolupat juntament a tres companys més un videojoc al més pur estil streetfighter basat en el desembarcament pirata de les festes majors de Premià de Mar. El joc porta per nom Desembarcament i ha estat desenvolupat com a joc de lluites 2D, amb l’atractiu de la participació dels veïns del poble.

Desembarcament Pirata Premià de MarEl temut pirata algerià Omar arriba a les costes de Premià de Mar per atacar el municipi amb les seves tropes, destruir el poble i raptar la bella Ester, una jove de la localitat de la qual està enamorat. El poble s’enfronta a les tropes berbers i, després d’una lluita aferrissada, aconsegueix vèncer-los. Aquest és el fil argumental de les festes majors de Premià de Mar, que cada any escenifiquen els veïns en forma del que es coneix com el desembarcament pirata de Premià de Mar.

El joc desenvolupat pels alumnes del màster en Videojocs de la UPC School virtualitza aquesta emblemàtica festa i la transforma en un joc de lluita i aventures, amb el valor afegit que els personatges del videojoc tenen la cara real dels veïns del poble. El videojoc planteja fins a set combats per a dos jugadors amb la possibilitat de realitzar diferents composicions entre els quatre personatges i recrea escenaris concrets fàcilment identificables pels habituals de la festa.

Mitjans de comunicació com El Punt Avui o RAC1 i Cadena Ser ja s’han fet ressò del llançament d’aquest videojoc.

Més informació:

Bloc del videojoc Desembarcament