Arriba Mushtool 3.0, una nova versió de l’app boletaire desenvolupada pels alumnes del Màster en Mobile Business

Mushtool, l’app sobre bolets que va néixer el curs 2012-2013 com a projecte final del programa de Màster en Mobile Business & Apps Design de la UPC School, no para de créixer. L’aplicació ja compta amb gairebé 150.000 descargues de la versió free, i prop de 2.000 descargues en la seva versió Pro. I ara els seus autors Jordi Rius, Albert Batlle, Albert Grau i Albert Marieges acaben de publicar el llibre digital Mushtool – Els Bolets, l’app feta llibre, disponible en català i castellà. El llibre és la continuació d’un projecte d’èxit: l’app Mushtool, eina de gran utilitat per a boletaires novells i que ara esdevé una guia pràctica detallada amb els bolets més destacats del nostre país.

MushtoolMushTool és una aplicació que ofereix les utilitats que tot boletaire necessita per desenvolupar-se en aquest món. A més a més del llançament del llibre digital, l’app incopora en la seva versió 3.0 noves funcionalitats: un nou joc d’identificació de bolets i un nou sistema de registre d’usuaris. L’app recentment també ha estat traduïda al rus, al suec i al finlandès i presenta un nou web, amb un disseny més atractiu i visual.

L’aplicació ja és tot un espai virtual de referència per tots aquells aficionats al món dels bolets i permet identificar les espècies amb fotos de gran qualitat i amb comentaris de l’expert, entretenir-se amb dos jocs per reconèixer boletsbuscar el millor restaurant on menjar després d’una jornada boletaire o obtenir receptes de cuina elaborades amb aquests apreciats fruits de tardor, entre d’altres. A més, podràs compartir en comunitat la teva afició pels bolets en un fòrum de missatges i galeria de fotos.

No et perdis les darrers novetats de l’app boletaire Mushtool 3.0, al seu web www.mushtool.com.