Coneix què és un BIM Manager de la mà de Bimética

Bimética és un mitjà online sobre notícies i informació d’interès relacionades amb les eines de Building Information Modeling (BIM). En el seu apartat de vídeos BIM Channel ens presenten, de la mà dels professors del postgrau en BIM Management. Building Information Modeling de la UPC School, quines són les principals eines i les competències dels professionals d’aquesta nova disciplina de l’àmbit de l’arquitectura.

Miquel García, BIM director a Capella García Arquitectura i professor del postgrau, ens explica en què consisteix la figura del BIM Manager com a encarregat de coordinar òptimament als diferents agents que intervenen en un projecte de construcció. Amb més de 10 anys d’experiència en el sector, Xavier Coll i Pep Coll de EiPM – Enginyeria i Project Management, expliquen com implementar el BIM de forma eficient i coordinada.

Per la seva banda, Eloi Coloma, consultor en BIM Management i director del postgrau en BIM Management, va desgranar per què ara és un bon moment de maduresa per aprendre i desenvolupar la carrera professional en l’àmbit del BIM Management, la importància de tenir formació especialitzada en aquest àmbit i quines necessitats en el mercat cobreix aquest postgrau pioner de la UPC School. Ignasi Pérez Arnal, coordinator a NIbug i també professor, va explicar de forma més concreta com afecta el BIM Management al sector de la construcció.

Si vols veure els cinc vídeos complets, no et perdis la resta dentrevistes al canal de BIM Channel de Bimética.