Nou vídeo amb la techtúlia sobre ciberseguretat a la UPC School

La UPC School, amb la col·laboració de Tertulia Digital, presenten la segona Techtúlia Digital Barcelona, centrada en qüestions de ciberseguretat i protecció de dades a Internet. En aquesta sessió de debat van participar Manel Medina, catedràtic de la UPC, director del màster en Cybersecurity Management de la UPC School i president de comitè científic del capítol europeu de l’AntiPhishing Working Group (APWG), i Lluís Vera, CEO de Ackcent i consultor en IT Security.

En aquesta interessant tertúlia es va debatre sobre la importància de la ciberseguretat i els mecanismes per estar protegits correctament davant els atacs a la xarxa, tant a nivell usuari particular, com des d’un punt de vista empresarial, amb l’experiència d’aquests dos professionals que alerten sobre l’escassa conscienciació sobre qüestions de ciberseguretat en la nostra societat i l’important desconeixença dels riscos associats a l’ús de les tecnologies.

La UPC School i Tertulia Digital han posat en marxa amb periodicitat mensual un cicle de tertúlies amb el nom de Techtulia Digital Barcelona, que oferirà sessions de debat al voltant de temes d’interès sobre la tecnologia i la innovació. Es reuneix en una mateixa tertúlia a dos o tres persones relacionades, des de diferents visions, amb la temàtica proposada. Les sessions de debat estan moderades pel comunicador Tomàs Cascante.