Nou vídeo amb la techtúlia sobre disseny d’equipaments industrials i eficiència energètica

La UPC School, amb la col·laboració de Tertúlia Digital, presenta la quarta Techtúlia Digital Barcelona, un espai de debat que aquesta vegada es va centrar en l’eficiència energètica en el disseny i fabricació d’equipaments industrials. En aquesta sessió, amb el nom de “Disseny d’Equipaments Industrials i Energia”, van participar Carles Riba, director del màster en Enginyeria Mecànica i Equipament Industrial (EMEI) i director del Centre de Disseny d’Equipaments Industrials de la UPC (CDEI/UPC) i Carme Carrillo, directora d’I+D+i del Grupo Matachana.

En aquesta tertúlia: “Disseny d’Equipament Industrials i Energia” es va debatir sobre la importància de dissenyar equips industrials basats en cristeris de eficiència energètica i compromís amb el medi ambient, i com des del màster en Enginyeria Mecànica i Equipament Industrial (EMEI) formen els futurs professionals en el disseny d’equipaments industrials i màquines mecatròniques: des del concepte fins a la seva materialització, analitzant-ne la funcionalitat, els materials, el seu entorn d’ús i les diferents etapes de la seva vida útil.

Carme Carrillo va aportar la visió de l’empresa, des de la direcció d’I+D de Grupo Matachana, una multinacional catalana dedicada a la fabricació de solucions integrals per a plantes de reprocessament de material estèril.

Techtulia EMEI

La UPC School i Tertúlia Digital han posat en marxa un cicle de tertúlies amb periodicitat mensual sota el nom de Techtulia Digital Barcelona, que oferirà sessions de debat sobre temes d’interès en tecnologia, enginyeria i innovació. Es reuneix en una mateixa tertúlia a tres persones relacionades, des de diferents visions, amb la temàtica proposada. Les sessions de debat estan moderades pel comunicador Tomàs Cascante.