L’Autoritat Portuària de Barcelona, ​​amb l’objectiu d’impulsar una formació d’excel·lència en l’àmbit portuari, i en el marc de l’acord de col·laboració conjunta com a soci estratègic del Màster Executive Lean Supply Chain Managenent. Direcció d’Operacions i Logística de la UPC School, presenta un programa de beques específic per cursar aquest programa de formació durant el curs acadèmic 2015/16.

Els destinataris del programa de beques són:

• Professionals de l’Autoritat Portuària de Barcelona (APB).
  • Professionals de les empreses de la Comunitat Logística Portuària de Barcelona.
  • Professionals amb titulació universitària o experiència laboral demostrable que vulguin desenvolupar la seva carrera professional i tinguin potencial directiu en l’àmbit del Supply Chain Management.

Port BcnLes persones que compleixin aquests perfils i estiguin interessades en sol·licitar una beca hauran d’estar admesos prèviament al programa acadèmic i enviar a la Tècnica del Programa una carta de motivació sol·licitant la beca.

En el cas d’aquells candidats que estiguin interessats i no formin part de l’Autoritat Portuària de Barcelona, ​​ni d’empreses de la Comunitat Logística Portuària de Barcelona, ​​hauran d’aportar la següent documentació addicional:

• Expedient acadèmic del sol·licitant.
  • Cartes de recomanació acadèmiques i/o professionals.
  • Informació sobre les condicions socioeconòmiques del sol·licitant.

El Màster Executive en Supply Chain Management. Direcció d’Operacions i Logística de la UPC School, compta amb una consolidada i reconeguda trajectòria de 15 edicions formant als futurs directius del sector logístic. L’horari de classes es realitza en cap de setmana (divendres tarda i dissabte al matí), un format que permet compatibilitzar l’agenda personal i professional dels alumnes. La nova edició del programa començarà el proper 16 octubre 2015.

Per a més informació sobre els tràmits de sol·licitud de la beca, pots contactar amb la tècnica del programa a través del telèfon 93 114 68 05 o el formulari d’informació del màster. Aquesta beca és incompatible amb altres ajuts i descomptes oferts per la UPC School i no té caràcter retroactiu en cap cas.

Col·labora:

PortBarcelona

2 thoughts on “El Port de Barcelona ofereix un programa de beques per cursar el Màster Executive en Lean Supply Chain Management”

1. Hola,
    sobre la beca del Port de Barcelona per cursar el Màster Executive en Lean Supply Chain Management, es del 100%?

Reply
    • Hola Alfredo, las becas no son del 100% pero de todas formas lo mejor es que contactes con nuestra técnica de formación y te asesorará y te indicará todos los detalles sobre esta beca.
      Te indicamos el teléfono la que debes llamar: +34 93 114 68 05.

Un saludo,

Reply