Talgo beca un alumne per cursar el màster en Sistemes Ferroviaris

La Fundació Talgo ha concedit a l’alumne Moisés Bolekia la beca “Railway Systems” per cursar el màster en Sistemes Ferroviaris i Tracció Elèctrica de la UPC School, que es va iniciar el passat 23 d’octubre a l’EPSEVG (Escola Politècnica Superior d’Enginyeria de Vilanova i la Geltrú). Aquesta beca ha cobert el cost total de la matrícula del màster i inclourà la realització d’una pràctica professional remunerada a Talgo durant aquest curs acadèmic 2015-2016.

Tren TalgoMoisés Bolekia és enginyer tècnic en Telecomunicacions per l’Escola Politècnica Superior d’Enginyeria de Vilanova i la Geltrú (EPSEVG) i graduat en Estudis Asiàtics, té experiència en desenvolupament de negoci i enginyeria de vendes en un entorn internacional, amb domini de la llengua anglesa i xinesa, i és vídeo-blogger al projecte www.chinapoly.es. A la finalització del màster, la beca Railway Systems pot incloure un possible trasllat nacional o internacional com a continuïtat del projecte professional iniciat a Talgo.