El màster Executive en Lean Supply Chain Management i el màster en Shipping Business obtenen l’Arete Excelletiam Award de l’Escola Europea de Short Sea Shipping

L’Escola Europea de Short Sea Shipping ha atorgat al màster Executive en Lean Supply Chain Management. Direcció d’Operacions i Logística i al màster en Dret i Negoci Marítim i Gestió Portuària (Shipping Business) de la UPC School el premi Arete Excelletiam com a reconeixement a la fidelitat i al compromís amb les activitats de l’Escola durant els seus primers 10 anys anys d’existència.

AreteExcellenceFotoGrupL’Escola Europea de Short Sea Shipping és un centre europeu de referència per a la formació en logística i transport intermodal. El seu objectiu és promoure el transport intermodal com a base d’una logística sostenible a Europa. Va iniciar la seva activitat l’any 2006 i avui dia també gestiona projectes punters en logística nacionals i internacionals i elabora continguts en col·laboració amb reconegudes institucions europees, així com promoció dels clústers logístics. El màster Executive en Lean Supply Chain Management. Direcció d’Operacions i Logística i el màster en Dret i Negoci Marítim i Gestió Portuària (Shipping Business) de la UPC School tenen com a soci estratègic al Port de Barcelona, qui lidera l’Escola Europea de Short Sea Shipping amb la col·laboració d’altres socis: els Ports de Roma, el Port de Gènova i les navilieres Grimaldi Group Napoli i Grandi Navi Veloci.

El lliurament del premi Arete Excelletian Award a la direcció acadèmica d’aquests màsters de la UPC School es va realitzar el 29 de setembre durant la gala-sopar amb motiu del 10è aniversari de l’Escola Europea de Short Sea Shipping.