Signaturit, un projecte del màster en Mobile Business, premi Emprenedor XXI a Catalunya

La plataforma Signaturit, creada per exalumnes del màster en Mobile Business & Apps Design de la UPC School, ha guanyat el premi EmprenedorXXI a Catalunya. Signaturit ofereix solucions de signatura electrònica sense necessitat d’accedir a plataformes externes ni descarregar cap aplicació. L’empresa està instal·lada a la incubadora d’empreses de Barcelona Activa.
SignaturitSignaturit es va crear l’any 2013 com a projecte final de màster i en breu es va convertir ja en un emergent projecte empresarial. Es tracta de la primera plataforma que permet enviar, signar i gestionar, a través de correu electrònic, tots els documents de manera segura i amb plena validesa legal, a més d’estalviar temps i costos en gestionar de forma digital la documentació. Actualment, compta amb clients en més de 40 països de tot el món, com Prisa, el grup Mediapro, Vocento i el FC Barcelona, ​​entre d’altres. L’empresa té seu a Barcelona i compta amb una oficina comercial a Amsterdam (Holanda).

El premi Emprenedor XXI està impulsat per La Caixa, a través de Caixa Capital Risc, juntament amb el Ministeri d’Indústria, Energia i Turisme, a través de l’Empresa Nacional d’Innovació (Enisa), amb l’objectiu d’identificar, reconèixer i acompanyar projectes innovadors i amb major potencial de creixement. A Catalunya la iniciativa rep el suport de Barcelona Activa i ACCIÓ de la Generalitat.

L’empresa ha rebut un premi en metàl·lic valorat en 5.000 euros i una beca per participar en un curs intensiu de creixement empresarial, ‘Ignite Fast Track’, que s’imparteix a la Universitat de Cambridge (Regne Unit).