Alumnes del màster en Disseny i Producció d’Espais participen al festival Llum Bcn

Alumnes del màster en Disseny i Producció d’Espais de la UPC School han estat alguns dels protagonistes de les intervencions lumíniques que han donat vida a la sisena edició del Festival Llum Bcn. Aquest festival es realitza amb motiu de les festes de Santa Eulàlia i cada any sorprèn amb les creacions lumíniques d’artistes prestigiosos i també de joves talents que transformen la fisonomia de Barcelona amb el llenguatge de la llum.

DiPE2Organitzat per l’Institut de Cultura de Barcelona (ICUB), una de les característiques distintives de Llum Bcn és la implicació d’alumnes i professors de les escoles d’arquitectura, art i disseny de la ciutat, que són els responsables de les instal·lacions en els patis emblemàtics.

Els alumnes del màster en Disseny i Producció d’Espais han consolidat la seva participació habitual al festival amb la proposta Ressorgir, una instal·lació que volia retornar la vida al Palau de Sessa-Larrard, un edifici que ha estat utilitzat al llarg de la seva història com a residència del virrei de Catalunya, com a hospital i com a escola. La proposta Ressorgir va fer cobrar vida a l’espai amb la presència dels visitants, que jugaven i interactuaven amb la instal·lació. La participació activa dels visitants, juntament amb el poder màgic de la llum, va fer ressorgir la bellesa adormida de les formes i textures de l’interior.

DiPE4Autors: Paola A. Acosta, Elisa Álvarez, M. Teresa Campos, Luz M. Carpio, Rosa de América Cavada, Carmela Cebrián, Paula Fernández, M. Inés Fernández, Andrea Ferreira, Edgar S. Ferreyra, Victor Fueris, Rut Galan, M. Virginia Icaza, Andrea S. Jácome, Melisa V. Kuczek, Selina López Yañez, Laura Medina, M. Angel Niño, M. José Núñez, Beatriz A. Perea, Roberto C. Pérez, Paula Pintos, M. Alejandra Rivera, Cristina Robledano, Felipe Rodríguez, Julià Sol, M. Clara Toro i Eduardo Vázquez.

Tutors: Josep Ricart i Coque Claret

Patrocinadors: CCCB i Grup Giró

El Festival Llum Bcn és una oportunitat d’experimentació i capacitat d’innovació en la qual els alumnes poden realitzar un projecte real i experimentar la forma d’interacció del públic amb la seva proposta.