40 alumnes de la Universidad Peruana de Ciencias Aplicadas assisteixen al Seminari de Construcció i BIM

Aquesta setmana s’imparteix al Tech Talent Center una nova edició del seminari en Direcció de la Construcció i Building Information Modeling (BIM) que la UPC School realitza conjuntament amb la Universidad Peruana de Ciencias Aplicadas del Perú.

StageBIMEl seminari compta amb la participació de 40 professionals i està basat en Lean Construction i Building Information Modelling (BIM). Aquestes sessions teoricopràctiques es complementen amb visites a empreses d’enginyeria i arquitectura. També es realitzaran sessions de Value Stream Mapping, Resolució de Problemes, Lean Project Management i Lean Leadership, a càrrec del professor del màster Executive en Lean Supply Chain Management. Direcció d’Operacions i Logística i Sènior Faculty member de l’Institut Lean Management August Casanovas. El director del màster en BIM Management Steering. Building Information Modeling i Nous Models de Negoci Eloi Coloma també imparteix sessions sobre BIM al seminari, juntament amb altres docents del màster.

En aquesta edició, els alumnes tindran l’oportunitat de participar a l’European Bim Summit 2017, l’esdeveniment de referència sobre Building Information Modelling (BIM) a Europa. L’esdeveniment, organitzat pel Col·legi d’Aparelladors de Barcelona (CAATEEB), BIM Academy i buildingSMART Spanish Chapter, consolida una vegada més el lideratge de Catalunya i Barcelona pel que fa a la innovació tecnològica en el sector de la construcció.

Els alumnes del seminari podran conèixer de primera mà els nous reptes del BIM en la seva contribució a la nova economia digital, a través dels processos col·laboratius i la digitalització dels processos constructius.